Kosteusvoide atooppiselle akneiholle

Vierailija

Tai ylipäätänsäkin miten tällaista ihoa kuuluisi hoitaa? Menee hermo, kun jatkuvasti ihottumaa rasvoittuvalla iholla.
Osaatteko suositella mitään hyvää kosteusvoidetta? Nykyään käytän Humektania ja se ei kyllä toimi niinkuin pitäisi, mutta kaikki muut ovat toimineet vielä heikommin.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ihotautilääkäri on? Mitä olet kokeillut, siis rasvoja?

Ihotautilääkärit ovat kirjoittaneet aina vaan reseptiä Humektaniin tai Aqualan Llään. Kumpikaan näistä ei oikein toimi toivotunlaisesti. Ihottumakohtiin sitten kuuluisi laitaa Elideliä, mutta toi ihottuman määrä vaan kasvaa kasvoilla.

Rahaakaan ei oikein enää oo uudelle lääkärille menemiseen. Ap

Vierailija

Jos Elidel on ollut käytössä yli 6 viikkoa ja tilanne ei ole parantunut tai on vain pahentunut, sitten sun pitää lopettaa hoito ja ottaa yhteys lääkäriin. Tämä lukee siellä lääkkeen ohjeissa selvästi!

Eli ei kannata ruveta kikkailemaan jollain kosmeettisella voiteella, kun tilanne vaatii lääkärinhoitoa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 Jos Elidel on ollut käytössä yli 6 viikkoa ja tilanne ei ole parantunut tai on vain pahentunut, sitten sun pitää lopettaa hoito ja ottaa yhteys lääkäriin. Tämä lukee siellä lääkkeen ohjeissa selvästi!

Eli ei kannata ruveta kikkailemaan jollain kosmeettisella voiteella, kun tilanne vaatii lääkärinhoitoa. 

Oikeasti? Mä luulin pläränneeni ton selosteen niin tarkkaan läpi.

Nuo ihottumat siis kyllä Elidelillä helpottuvat ja osasta kroppaa ovatkin parantuneet, mutta tuntuu siirtyvän ihottuma vaan heti toiseen paikkaan. Tai sitten ihottuma paranee ja menee viikko, niin se on tullut jo takaisin. Mitenköhän tässä nyt sitten tulisi toimia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Merine basen emäksinen suola toimii minulla, suosittelen.

Onko tämä siis kasvojen puhdistukseen? Mitä kosteusvoidetta tän lisäksi kannattais käyttää?

Vierailija

Meine base suolan juju on siinä että se auttaa ihoa kosteuttamaan itse itseään joten et tarvitse erikseen kosteusvoidetta. Minulla tähän kesti kuusi viikkoa. Laitoin tarvittaessa kookosöljyä poskipäille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Mä luulin pläränneeni ton selosteen niin tarkkaan läpi.

Nuo ihottumat siis kyllä Elidelillä helpottuvat ja osasta kroppaa ovatkin parantuneet, mutta tuntuu siirtyvän ihottuma vaan heti toiseen paikkaan. Tai sitten ihottuma paranee ja menee viikko, niin se on tullut jo takaisin. Mitenköhän tässä nyt sitten tulisi toimia. Ap

Jos annettu lääkehoito ei auta, sitten mennään aina takaisin lääkärille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat