ölisitkö mielöömmin 160 vöi 180? Jös ööt näinen.
Kommentit (34)
160. Oon oikeasti 165, ja oon huomannut että nautin aina siitä jos satun olemaan jossain porukan pienin, eli ois ihan kiva olla vielä pienempi.
180cm. Olis kauheeta olla lyhyempi.
Ölin pienena 120, nut öön 160 sänttia, mitän ölen tahan tyllyt, nain pitkaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180, mallinmitoissa. 160 on ns. minimarjatta tai persjalkainen taskuvenus. 😃
Ei käikki luhuet öle persjälkäisiä. Riippyy värlätön mittäsuhteistä. :)
Tassa köhdin rapesin, pissät mani höysyyn!
Jös tämä sämä päinö jäisi, niin mielyymmin 180 cm. Ei ölisi niin päljön läihdytettävää.
Ölisin mieluummin 160 senttiä, nytkin ölen väin 157 cm. Ei tulisi mittävää muutöstä.
160, toisaalta olen persoonallisen kaunis kasvoiltani ja hoikkarakenteinen, joten voisin luoda uraa mallina 180-senttisenä (noniin alapeukuttajat tänne kun kehuin itseäni)
Vierailija kirjoitti:
160. Oon oikeasti 165, ja oon huomannut että nautin aina siitä jos satun olemaan jossain porukan pienin, eli ois ihan kiva olla vielä pienempi.
Mulla täysin sama :D t.165cm. Pienenä kehityin kavereistani nopeiten ja olin pitkään luokkani pisin (pojat mukaanlukien) ja se tuntui pahalta.
PäteväPirkko kirjoitti:
Ölisin mieluummin 160 senttiä, nytkin ölen väin 157 cm. Ei tulisi mittävää muutöstä.
Hei öllään sämixii!! Päri senttii lisäpityyttä ei häittäis, myttä 20 ölisi jö liikää.
Nö möö ölisin mielömmin 160 cm, kyn nytkin öön sen 152 cm jä en töttyis ölemään tästä 30 cm pitempi sittön millöön. Jä en öö mikään persjälkänen, pyvystäjätkin ön sänöneet että myllä on syhteessä värtälön mittöihin pitkät jälät.
Ovatko ne missifinalistit kauneudessa verrannollisia esim. Kim Kardashianiin tai Kylie Minogueen...?
Aivan. ;)