Google-hakusi voidaan tarkistaa!

Vierailija

Mitähän sitä on tullut googletettua? Toivottavasti ei sentään mitään laitonta. Googlella on kaikki informaatio tiedossa, koskien googlehakujasi?

http://m.iltalehti.fi/digi/2015102320550290_du.shtml

Kommentit (9)

Vierailija

Hahha!

Nyt haen 1000 kertaa kaikkea turhaa. Kuten "kupan hoitaminen", "seksiä hevosen kanssa", "huumeiden salakuljetus Saksasta" yms!

Vierailija

No ei varmasti juuri minun google-hakujani voi tarkistaa. Ainoastaan tietyn ip:n haut. Elämässähän tulee käytettyä monia laitteita, ja usein laitetta kannattaakin käyttää yhteiskäytössä.

4:20

No, mä teen hakuja sisäänkirjautuneena, joten en epäile hetkeäkään, etteikö mun henkilökohtaisia hakujani voitaisi tarkistaa. Johonkinhan ne varmaan tallentuvat.

Haen silti ihan mitä haluan, vaikka pomminteko-ohjeita tai neuvoja metamfetamiinin valmistamiseen. 

Vierailija

Heh, mun mielestä on jotenkin hellyyttävää (joskin samalla ärsyttävää) kun ihmiset vauhkoontui tällaisesta ja kohdennetusta mainonnasta jne. Kuitenkin samat ihmiset ei olisi moksiskaan, jos vaikka etukortin kanssa tehtyjen ostosten perusteella katsottaisiin hänelle sopivat mainostettavat tuotteet ja lähetettäis niistä koostettu mainos PAPERISENA. Internet on pelottava, huuu!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat