Olen teurastaja

Vierailija

Ilmeisesti pahin ammatti, mitä voi olla. Ainakin julkisuuden perusteella.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö aiheuttaa kärsimystä eläimille?
En tykkää enkä inhoa. Ihminen on kärsimystä aiheuttava olento. Se on meidän olemassaolomme perusta. Et voi olla ihminen aiheuttamatta kärsimystä. Se on vain hyväsyttävä. Minä aiheutan kärsimystä eläimille... toki mahdollisimman vähän, mutta en kaunistele asiaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sinusta paras tapa ottaa henki pois eläimeltä tai ihmiseltä?
Hypoksia. Laitetaan ihminen hengittämään kaasua, jossa hapen määrää vähennetään. Seurauksena on euforinen, kepeä tunne ja kivuton kuolema. Teollisessa lihantuotannossa tuo ei välttämättä olisi kustannustehokas mutta kuolevan näkökulmasta ei ole parempaa vaihtoehtoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun sekin homma on tehtävä.

Ei olisi pakko, jos lihaa, maitoa ja munia ei syötäisi.

Sinä olet ituhippi ja voit mennä hyppäämään jyrkänteeltä alas ja lopettaa suomalaisten normaalien ihmisten elämän pilaamisen!

Totesin vain tosiasian, eli että eläinten massakasvatus tapettaviksi on valinta eikä pakko. En ole itsekään syytön, sillä syön maitoa ja munia, lihan olen jättänyt pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syötkö itse lihaa?

Syön lihaa mutta haluan tietää, mistä se on peräisin. Lihan jäljitettävyys ja tuotantoketjun läpinäkyvyys kuluttajalle on paljon parempaa kuin se oli vielä 15 vuotta sitten.

Vierailija

En vihaa teurastajia, mutta en kyllä ikinä pystyisi siihen hommaan. Mieluummin vaikka poliisille avaamaan ihmisten ruumiita kun tappamaan eläimiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko sinne joku koulutus? Kesätyömielessä voisi olla ihan kivaa.
Hygieniatodistus taitaa olla ainoa muodollinen vaatimus. Mutta ei meillä kesähessut samaa työtä tee kuin minä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat