Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäisten naisten harhaluuloja

Vierailija
07.11.2015 |

- kuvittelee olevansa nuorekas vaikka kasvoissa muutama ryppy.
- seuraa Vain elämää, fanittaa Cheekiä koska nuorekas

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on Vain elämää? Kysyy aku ankka on jees.

Vierailija
22/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen ja luen Aku Ankkaa, koska nuorekas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidit antaa täyslaidalla ketjun aloittajalle... Jee! Sitä se kokemus teettää :)!

Vierailija
24/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus niin harhainen että kuvittelin nuorten olevan avarakatseisia ja suvaitsevaisia kunnes tajusin että asia on juuri päinvastoin.

Keski-ikäinen mies nyökyttää päätään. Ja tärkeintä on, että osaa tehdä myös varauksia avarakatseisuuteensa ja suvaitsevaisuuteensa. Lähtökohtaisesti pidän yksittäistä ihmistä ihan ihmisenä siinä kuin ketä tahansa, mutta tiedän, että sitä suvaitsematonta porukkaa löytyy ihan oikeasti esim. seuraavista piireistä:

- vihreät (jos olette päässeet lähipiiriin, niin siellä on todella paljon väkeä, joille kuolleet kivet ovat tärkeämpiä kuin miljoonat ihmiset; välittävä ulkokuori on suurta valetta), ei ne kokkaritkaan paljon parempia ole, kiinnostuksen kohde on vaan usein yhtä tyhmä

- teinit ja nuoret aikuiset (keski-ikäiset miehet saavat tottua nuorten naisten huomautuksiin läskimahoista ja "älä tuijota" yms. vaikka olisi rauhallisesti istunut paikallaan)

- ideologian vallassa olevat (tämä voi olla oman kansan erinomaisuutta korostavaa tai vaikka valkoisia siirtomaaisäntiä vastaan ml. suomalaiset!)

- kouluttamattomat ja vähän koulutetut (mitä kouluttamattomampi, sitä varmempi itsestään ja "tiedoistaan"), itse asiassa tosin on myös niin, että hyvin vähän koulutetuista löytyy joskus niitä, jotka suhtautuvat maailmaan ja ihmisiin varauksettomasti, koska kansakoulunopen höpinät eivät ole päässeet vaikuttamaan

- mitä isompaan ryhmään kuuluu, tai kuvittelee kuuluvansa, sitä suuremmat luulot on, joukossahan on voimaa...

Vierailija
25/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leidit antaa täyslaidalla ketjun aloittajalle... Jee! Sitä se kokemus teettää :)!

Ei tässä mistään täyslaidallisista ymmärretä, ollaan vaan nuorekkaita harhaluuloisia.

Vierailija
26/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se että keski-ikä alkaa vasta 5-10 vuoden päästä

Vierailija
27/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen keski-ikäinen ja luen Aku Ankkaa, koska nuorekas

Koska Aku on nuorekas, mutta ei nuori ja minäkin luen Akua, olen nuorekas vaikka en nuori. Realisti en voi olla.

Vierailija
28/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, harhaisti, ettei seksi enää nuoruusvuosista paranisi. Vaan paranihan se.

Vierailija
29/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, harhaisti, ettei seksi enää nuoruusvuosista paranisi. Vaan paranihan se.

*harhaisesti*

Vierailija
30/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluulo on se että pitää seurata aikaansa muodissa. Ei ei. Mikään ei vanhenna niin kuin nelikymppinen joka yrittää olla tämän päivän parikymppinen. Tavoittele reilusti niitä nuoruutesi kauneusihanteita eli yritä ennemmin olla vaikka se parikymppinen joka olisit halunnut olla vuonna 1990.

Vierailija
31/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jotenkin ihanaa, kun on harmaata ja aikaisin pimeää! Minusta marraskuut ovat kivoja, koska silloin voi rauhoittua ja hidastaa askelta ja istua iltaisin peiton alla katselemassa kynttilöitä ja juoda teetä. Ei odoteta semmoista aktiivisuutta ja menevyyttä kuin kesällä.

Vierailija
32/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nahkarotsi, punainen kynsilakka ja smoky eyes meikki tekee superseksikkääksi.

Vierailija
33/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up