Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisten naisten harhaluuloja

Vierailija
07.11.2015 |

- kuvittelee olevansa nuorekas vaikka kasvoissa muutama ryppy.
- seuraa Vain elämää, fanittaa Cheekiä koska nuorekas

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa...

Vierailija
2/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy itsekin olla valmis pohtimaan, mikä suhteessanne ajoi miehen pettämään?

Normaalissa parisuhteessa seksiä on useammin, miksette hakeudu pariterapiaan keskustelemaan asioista? Jos vanhemmilla on paha olla, myös lapset kärsivät tilanteesta. Kaksi vuotta ilman läheisyyttä on pitkä aika kenelle tahansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh syys on jo saapunut. Lehdet on imuroitu ja pimeys on laskeutunut.

Vierailija
4/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen harhaluulo on, että seuraa "Vain elämää"?

Vierailija
5/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä aloitus. Onko Sokos isänpäivänä auki? Onko kuu juustoa?

Vierailija
6/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen harhaluulo on, että seuraa "Vain elämää"?

Keski-ikäinen voi luulla seuraavansa "vain elämää" mutta katsookin Siltaa! Minulle kävi niin. Odotin ja odotin mutta Vesa-Matti Loiri ei astunut sisään.

Vierailija
7/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kuka mitäs halus, mut mä tiedän sen, että keski-ikäiset miisut on hoteimpia, kun niihin tutustuu pintaa syvemmältä!!!

Vierailija
8/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalia nuo keski-ikäiset.... ;)!

Vierailija
9/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin just, oli hyvää ruokaa

Vierailija
10/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin just, oli hyvää ruokaa

Mitä söit? Mun karjalanpaisi valmistuu vasta klo 21 joten yösyöpöttelyä tiedossa!

Vierailija
11/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kuvittelee olevansa nuorekas vaikka kasvoissa muutama ryppy.

s

Rypyt eivät estä nuorekkuutta. Kasikymppinenkin voi olla nuorekas, vaikka olisi ruppyjä täynnä! Ap:lla on nyt niin luutuneet käsitykset, että nuorekkuus on hänestä kaukana, vaikka iältään olisi kuinka nuori.

Vierailija
12/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särkee hammasta. Pitää varmaan porata. :(

Vierailija
13/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin vielä eilen että Katynin rotko olisi jotain rotkomaisempaa kuin oli. Tuollaisia rotkoja on suomessakin. T. Nainen 51v

Vierailija
14/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että Kepu antaisi enemmän periksi Sote-asiassa.

Vierailija
15/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juustossa on kulmassa homepilkku, sen voikin kuulemma syödä, kunhan leikkaa sen homeisen kohdan pois. Luulin aina ennen, ettei homeista juustoa saisi syödä. Homejuustosta ei sitten tarvitse niitä pilkkuja poistaa, se kuuluukin syödä pilkkuineen päivineen.

Vierailija
16/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naama vähän valahtanut, ryppyjä ei niinkään, mutta 2*3 uurretta. Kuuntelen musaa laidasta laitaan, mutta en suomalaista. En tiedä, mikä on Vain elämää (tv-sarja, oletan), katselen maksukanavilta mm. Lazy Townia, animaatioita, dokkareita ja trillereitä. Reissaan aika paljon omatoimimatkaillen. Ryyppään, bailaan ja panen, kun huvittaa. Talouteni on kunnossa, olen töissä, toisinaan. Olen onnellinen, elämä ei purista. Mutta olenko harhaluuloinen keski-ikäinen?

Vierailija
17/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12- vuotias poika seuraa Vain elämää, täytyykin sanoa sille, että se keski-ikäinen.

Vierailija
18/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja myönnän, että mulla on paljon harhaluuloja, mutta en todellakaan kuuntele Cheekia tai katso Vain elämää, en sentään niin harhainen ole.

Vierailija
19/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin vuosi sitten että elän tyytyväisenä ilman miestä. Sitten tuli herra upseeri ja pyyhkäisi kaikki luuloni hittoon. Kuten että en saa emätinorgasmia tai että ostan talon maalta kun pääsen eläkkeelle. Tai että vain elokuvissa poika rakastaa salaa tyttöä yli 30 vuotta.

Vierailija
20/33 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus niin harhainen että kuvittelin nuorten olevan avarakatseisia ja suvaitsevaisia kunnes tajusin että asia on juuri päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi