Syötän salaa lihaa meidän kasvissyöjäteinille

Vuoden äiti 2015

Meidän teini päätti ryhtyä kasvissyöjäksi. No, minäpä teen hänelle kasvisruoan erikseen mutta piilottelen lihaa sinne joukkoon. Ei ole vielä huomannut mitään. Heh heh. Pitäisiköhän jossain vaiheessa paljastaa pikku jekkuni?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Jos tahdot että teini vihaa ja halveksuu sua niin siitä vaan. Miksi on niin vaikeaa ottaa nuori vakavasti ja ymmärtää että nuori on päättänyt ettei lihaa syö ja kunnioittaa sitä päätöstä? Luuletko itse saavasi kuunioitusta nuorelta sillä, että halveksut häntä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tahdot että teini vihaa ja halveksuu sua niin siitä vaan. Miksi on niin vaikeaa ottaa nuori vakavasti ja ymmärtää että nuori on päättänyt ettei lihaa syö ja kunnioittaa sitä päätöstä? Luuletko itse saavasi kuunioitusta nuorelta sillä, että halveksut häntä?

Niinpä. Jos minun vanhempani eivät olisi kunnioittaneet teini-ikäisenä ajatuksiani ja moraalisia periaatteitani, niin varmastikaan en haluaisi nyt enää aikuisiässä olla yhtään missään tekemisissä. Itse siis halusin teininä erota kirkosta ja molemmat vanhempani suostuivat keskusteluiden jälkeen allekirjoittamaan eropaperit. Ja nyt 30-vuotiaana en edelleenkään kuulu kirkkoon enkä aio liittyä, jos hankin jälkikasvua myöskin he saavat itse päättää sitten kun kyenevät haluavatko liittyä kirkkoon tai johonkin uskontokuntaan, itse en heitä väkisin mihinkään pakota.

Onneksi minulla oli fiksut ja järkevät vanhemmat, kunnioitus toimii molempiin suuntiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osoitan tällä tavalla että kasvissyönti on tekopyhää. Kyllä näyttää liha maistuvan. ap

Miten osoitat tuon? Trollaamalla?

T. Lihansyöjä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osoitan tällä tavalla että kasvissyönti on tekopyhää. Kyllä näyttää liha maistuvan. ap

Yleensä se syy kasvissyönnille ei ole se ettei pidä lihan mausta vaan eettiset ja ekologiset syyt. Lisäksi voi sitten toki olla tuo makuasiakin. Tätähän sinä et varmaan yksinkertaisuudessasi pysty ymmärtämään.

Vierailija

Tätä palstaa lukiessa ei voi kyllä olla muuta kuin onnellinen siitä miten ihana ja tasapainoinen äiti itsellä on.. ei todellakaan ole näköjään kaikilla yhtä hyvä tuuri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä syötän mun miehelle rotanmyrkkyä salaa pihvin välissä!

No,eipä se rotanmyrkky ihmiseen mitään vaikuta,se on vain vitamiini.

Vierailija

Ehkä teinisi sitten vastavuoroisesti leipoo sinulle kakkuja, joissa onkin kannabista joukossa, vähän makua tuomaan ;) (Ainakin jo naurattaa siihen malliin.)

Ehkä äitiliinin tekopyhyys kyseistä ainetta kohtaan sitten taianomaisesti katoaa. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat