Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötän salaa lihaa meidän kasvissyöjäteinille

Vuoden äiti 2015
07.11.2015 |

Meidän teini päätti ryhtyä kasvissyöjäksi. No, minäpä teen hänelle kasvisruoan erikseen mutta piilottelen lihaa sinne joukkoon. Ei ole vielä huomannut mitään. Heh heh. Pitäisiköhän jossain vaiheessa paljastaa pikku jekkuni?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Miksi? 

Vierailija
2/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet henkisessä kehityksessäsi todella jäljessä. Uskon, että myös lapsesi tajuaa sen ilman tuon "jekun" paljastamistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot että teini vihaa ja halveksuu sua niin siitä vaan. Miksi on niin vaikeaa ottaa nuori vakavasti ja ymmärtää että nuori on päättänyt ettei lihaa syö ja kunnioittaa sitä päätöstä? Luuletko itse saavasi kuunioitusta nuorelta sillä, että halveksut häntä?

Vierailija
4/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitan tällä tavalla että kasvissyönti on tekopyhää. Kyllä näyttää liha maistuvan. ap

Vierailija
5/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollollollollotilol.

Jos et ole trolli, niin olet sairas. Varmaan syötät muslimeillekin salaa sikaa?

Vierailija
6/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot on tänään huonoja

Vierailija
7/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syötän mun miehelle rotanmyrkkyä salaa pihvin välissä!

Vierailija
8/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tahdot että teini vihaa ja halveksuu sua niin siitä vaan. Miksi on niin vaikeaa ottaa nuori vakavasti ja ymmärtää että nuori on päättänyt ettei lihaa syö ja kunnioittaa sitä päätöstä? Luuletko itse saavasi kuunioitusta nuorelta sillä, että halveksut häntä?

Niinpä. Jos minun vanhempani eivät olisi kunnioittaneet teini-ikäisenä ajatuksiani ja moraalisia periaatteitani, niin varmastikaan en haluaisi nyt enää aikuisiässä olla yhtään missään tekemisissä. Itse siis halusin teininä erota kirkosta ja molemmat vanhempani suostuivat keskusteluiden jälkeen allekirjoittamaan eropaperit. Ja nyt 30-vuotiaana en edelleenkään kuulu kirkkoon enkä aio liittyä, jos hankin jälkikasvua myöskin he saavat itse päättää sitten kun kyenevät haluavatko liittyä kirkkoon tai johonkin uskontokuntaan, itse en heitä väkisin mihinkään pakota.

Onneksi minulla oli fiksut ja järkevät vanhemmat, kunnioitus toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
9/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitan tällä tavalla että kasvissyönti on tekopyhää. Kyllä näyttää liha maistuvan. ap

Miten osoitat tuon? Trollaamalla?

T. Lihansyöjä

Vierailija
10/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se syy kasvissyönnille ei ole se ettei pidä lihan mausta vaan eettiset ja ekologiset syyt. Lisäksi voi sitten toki olla tuo makuasiakin. Tätähän sinä et varmaan yksinkertaisuudessasi pysty ymmärtämään.

Vierailija
11/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukiessa ei voi kyllä olla muuta kuin onnellinen siitä miten ihana ja tasapainoinen äiti itsellä on.. ei todellakaan ole näköjään kaikilla yhtä hyvä tuuri

Vierailija
12/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syötän mun miehelle rotanmyrkkyä salaa pihvin välissä!

No,eipä se rotanmyrkky ihmiseen mitään vaikuta,se on vain vitamiini.

Vierailija
13/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh tosiaan. Heh heh

Vierailija
14/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, kasvissyöjätrolli on herännyt ja päästetty häkistään hetkeksi trollaamaan :)

Vierailija
15/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teinisi sitten vastavuoroisesti leipoo sinulle kakkuja, joissa onkin kannabista joukossa, vähän makua tuomaan ;) (Ainakin jo naurattaa siihen malliin.)

Ehkä äitiliinin tekopyhyys kyseistä ainetta kohtaan sitten taianomaisesti katoaa. :)

Vierailija
16/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet vittumainen olento.

Juuri noin menetetään kunnioitus.

Vierailija
17/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan lapsellisempi kuin lapsesi; luuletko tosiaan ettei hän huomaa? Varaudu yksinäiseen vanhuuteen!

Vierailija
18/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuossa kyse ihan terveydellisistä syistä!?

Vierailija
19/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, kasvissyöjätrolli on herännyt ja päästetty häkistään hetkeksi trollaamaan :)

:D

Kova on yritys, huomaa että on turhautunut vankeudessa.

Vierailija
20/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan lapsellisempi kuin lapsesi; luuletko tosiaan ettei hän huomaa? Varaudu yksinäiseen vanhuuteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä