Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihonut kahdessa kuukaudessa 7 kg, kysy mitä vaan

Vierailija

Ks. otsikko.

Kommentit (8)

Vierailija

Mistä voi johtua? Kaveri lihoi 3 kk 7 kg. Siideriä joka viikonloppu ja masennuslääke + e-pillerien lopetus.

Vierailija

Kaljaa 4-5 iltaa viikossa, lähes kaikki ruoka ulkoa haettua. Liikunta kävelyä lukuunottamatta nollissa.

-ap

Vierailija

Kiitos kysymästä, olo ei ole kovin hyvä... 159-senttisessä varressa tuntuu lisäkilot melko pahasti. Kuntokin on aika karmealla tolalla. Lieventävänä asianhaarana pidän tässä sitä, että olen vaihto-opiskelemassa puoli vuotta ulkomailla, eli tämä elämäntyyli ei tule kestämään pitkään. Jotain kyllä tulisi ruveta tekemään jo nyt terveyden eteen.

-ap

Vierailija

Minäpä lihoin 2kk:ssa 15kg, lälläslää, ei toi sun paino ole mitään :D vitsi vitsi.

Aloitin ekan kerran masennuslääkityksen, jonka piti jopa painoa pudottaa, mutta mulla kävi päinvastoin. Lääkityksen lopetin, koska uusi ongelma oli alkamassa, vitutus lihomisesta.

Masennus hoitui, ja nyt olen saanut 3kk:ssa 18kg pois. Olipahan masennuslääke kokemus, ei enää ikinä, jos ei aivan pakko!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, olo ei ole kovin hyvä... 159-senttisessä varressa tuntuu lisäkilot melko pahasti. Kuntokin on aika karmealla tolalla. Lieventävänä asianhaarana pidän tässä sitä, että olen vaihto-opiskelemassa puoli vuotta ulkomailla, eli tämä elämäntyyli ei tule kestämään pitkään. Jotain kyllä tulisi ruveta tekemään jo nyt terveyden eteen.

-ap

Ulkomaillakin voi syödä hyvin ja normaalisti. Sekä liikkua. Et ole ensimmäinen joka on vaihdossa mutta useimmat selviävät 1-2 kg painonvaihtelulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat