Palkkaako kukaan 43v naista?

Vierailija

Melko tavallisiin toimistohommiin? Työttömyys uhkaa ja pelko suuri. Meidän firmaan on nimittäin palkattuviime vuosina vain alle 30v.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Melko tavallisiin toimistohommiin? Työttömyys uhkaa ja pelko suuri. Meidän firmaan on nimittäin palkattuviime vuosina vain alle 30v.
Miksei palkkaisi? Olet vielä nuori ja lapset jo tehty (?) toisin kuin 30 vuotiaalla.

Vierailija

Aivan sama palkkaako. Minua ei ainakaan kiinnosta muiden palkkaamiset, niin paljon että sitä pähkäilisin. Nuorisokerho ei ole työpaikka.

Mene biotalous/metsähoito/ammatti/kuljetusalalle, niin saat vähän helpommin työpaikan jostakin.

Vierailija

No kunhan mietin. Lapset tehty joo mutta kun seuraan sivusta minkäikäisiä ihmisiä meillekin palkataan niin huoli iskee. Tosin ei maailmani työttömyyteen kaadu.

Vierailija

Riippuu oletko hoikka ja nätti. Kannattaa ehkä laihduttaa. Minihame on eduksi ja korkkarit totta kai. Hiukset pitää olla pitkät ja hoidetut.

Vierailija

Ilmeisesti palkataan jos kuuluu johonkin hyväsiskokerhoon tms. Toisaalta vaikka olisi kuinka kyvykäs mutta ei tunne oikeita ihmisiä niin voipi olla että työttömyys pitkittyy loppuelämän pituiseksi. Yrittäjyys voisi olla yksi vaihtoehto, mutta siinäkin törmätään taas siihen että jos ei ole niitä tiettyjä kontakteja niin kukaan ei osta. Itse asiassa kun tarpeeksi miettii sosiaalisia kuvioita ja työelämää yms., niin huomaa minkälaista sisäsiittoista suhdepeliä koko paska onkaan. Joten pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija

Minä en ainakaan usko, että kukaan palkkaa minua enää. Oma tilanteeni jotakuinkin sama kuin sinun. No, jos rahan tulo loppuu, niin kuollaan sitten nälkään.

Vierailija

Tuon ikäisenä voi olla kyllä jo vaikeaa, mikäli pitää olla myös edustava. Yleensähän toimistotöissä olevat naiset toimivat ikään kuin näyteikkunana firmaan ja silloin nuoruus on ehdottomasti valttia.

Vierailija

Meille ainakin palkataan kaikenikäisiä naisia ja miehiä, katsotaan osaamista ja porukkaan sopivuutta ja pyritään siihen, että on kaikenikäisiä.

Vierailija

Iän puolesta on hyvät mahdollisuudet työllistyä. Mikäli osaamisesi on ajan tasalla, kielitaito kunnossa (usein ainakin englanti, yrityksestä riippuen muitakin kieliä tarvittaessa) ja hallitset it-puolen sujuvasti (ainakin ne perus office ohjelmat sekä alallasi mahdollisesti tarvittavat erikoisohjelmat), on täysi mahdollisuus kilpailla alan työpaikoista.

Monesti kokeneempi työntekijä jää palkkaamatta perustoimistohommiin sen takia, että palkkatoive on paljon korkeampi kuin vasta valmistuneella/pari vuotta töissä olleella. Joskus ongelma on myös tietokoneen käyttö (peruskäyttö onnistuu, mutta ei esim. Power point esitykset, perus Excel kaavat).    

Vierailija

Jos nyt tulisi potkut, ikä olisi vain plussaa nimittäin sillai ettei kukaan työnantaja enää mua huolisi, sillä en haluisikaan enää töihin. Pärjäisin taloudellisesti muutenkin ja parisen vuotta elelisin herroiksi ansiosidonnaisella. N 50

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä voi olla kyllä jo vaikeaa, mikäli pitää olla myös edustava. Yleensähän toimistotöissä olevat naiset toimivat ikään kuin näyteikkunana firmaan ja silloin nuoruus on ehdottomasti valttia.

Niinhän se on, että nimilappu rinnassa ei tänä päivänä oteta ketä tahansa sahaamaan pitkin firman käytävää. Mutta ulkonäkö ei ole kylläkään ainoa kriteeri. Edustavuutta ja sanavalmiutta pitää olla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat