Positiivisesti eniten yllättänyt Matkakohde!!!

Vierailija

Mikä sinulla?

Kommentit (14)

Vierailija

Budapest (lähes 10 v. sitten). Ei ollut kummempia odotuksia kohteesta, mutta olikin aivan mahtava kaupunki. Paljon nähtävää, kaunista vanhaa arkkitehtuuria ja todella herkullista paikallista ruokaa. Eräitä elämäni parhaita ravintoloita löytyi Budapestin "syrjäkujilta" (turistirysissä ei käyty). Oli vielä ihan älyttömän edullinenkin, niin sai elää herroiksi.

Vierailija

Itsekin sanon Budapest. Opiskelijana tuli lähdettyä sinne kun oli edullinen matkakohde, en odottanut siltä oikein mitään muuta. Rakastuin sen ihanaan boheemiin ja ajoittain ryöttäiseenkin meininkiin ja nyt olen käynyt siellä kolmesti ja asunutkin muutamia kuukausia <3

Vierailija

Itse olen positiivisesti yllättynyt Kyproksen Agia Napasta, Haniasta sekä Gran Canariasta. Kaikkiin näihin lähdettiin, kun yllättäen tarjoutui mahdollisuus halpaan matkaan. Odotukset oli matalalla ("kunhan nyt aurinkoon päästään") mutta nämä olivatkin tosi kivoja paikkoja! Pettymyksiä samantapaisissa matkoissa ovat tarjonneet Bodrum ja Lanzarote.

Vierailija

Mallorca ja Alcudian kylä ihastuttivat viime kesänä omatoimimatkalla. Luulin että olisi samanlainen epäsiisti paikka kuin Espanjan Aurinkorannikko mutta Mallorca oli todella siisti ja asiallinen paikka . Suosittelen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat