Poltin tupakan ja imetän.

Vierailija

Nyt kaduttaa. Kuinka kauan kannattaa olla imettämättä, kun kyse oli siis tosiaan yhdestä tupakasta?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, hyvä nainen, polta ainakaan yhtään enempää. Lupaathan?

Lupaan. Olen ollut polttamatta jo lähes 2 vuotta, ja on tehnyt mieli joka ilta tupakkaa. Nyt tänään päätin, että annan periksi sen verran, jotta huomaan itsekin, ettei siitä enää nauti, eikä se paranna oloa. Ja huomasinkin sen, enkä enää aijo polttaa, joten periaatteessa tässä oli jotain hyvääkin. Nyt olen pessyt jo hampaat, ja oikeastaan koko suun, ja mietin vain koska olisi turvallista taas imettää. Vauva vasta 4 kk

Ap

Vierailija

Ei kai tuolla kertaluonteisesti ole väliä. Puhutaan usein kahdesta tunnista, mutta annat tissiä, kun vauva vaatii ja piste. Ei tuohon kannata nyt hirttäytyä. Enemmänkin pitäisin itseni kovana, että kaksi vuotta ilman röökiä -> et taatusti aloita uusiksi!!!

Itse menin tyhmyyttäni aloittamaan uudestaan ja mieskin oli seuraksi lopettanut eli sitäkään ongelmaa ei ollut. Inhoan itseäni. Häpeän. Teen kaikkeni, ettei kukaan saisi tietää, mutta kyllähän tuon moni tietää. ei sitä löyhkää helpolla peitä. Nyt olen varma, että kuolen ko. tapaan ja yritän psyykata itseäni lopettamaan. Lopullisesti. Ei enää ikinä. Aloin jo lukea tarinoita ahtaumasta ja keuhkosyövästä... Jos tää auttaisi. Katselin netistä kuolevien kuvia jne. En halua kuolla nuorena. Haluan nähdä lapsenlapseni ja vanhuuden. Viimeinen säikytys oli, kun nuoruuden poikaystävän äiti oli kuollut keuhkosyöpään. Ihana ja fiksu nainen, koulutettu ja menestyvä, mutta oli alkanut polttamaan nuorena 70-luvulla ja ei päässyt tavasta koskaan eroon. Mietin häntä välillä ja entistä enemmän ahdistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuolla kertaluonteisesti ole väliä. Puhutaan usein kahdesta tunnista, mutta annat tissiä, kun vauva vaatii ja piste. Ei tuohon kannata nyt hirttäytyä. Enemmänkin pitäisin itseni kovana, että kaksi vuotta ilman röökiä -> et taatusti aloita uusiksi!!!

Itse menin tyhmyyttäni aloittamaan uudestaan ja mieskin oli seuraksi lopettanut eli sitäkään ongelmaa ei ollut. Inhoan itseäni. Häpeän. Teen kaikkeni, ettei kukaan saisi tietää, mutta kyllähän tuon moni tietää. ei sitä löyhkää helpolla peitä. Nyt olen varma, että kuolen ko. tapaan ja yritän psyykata itseäni lopettamaan. Lopullisesti. Ei enää ikinä. Aloin jo lukea tarinoita ahtaumasta ja keuhkosyövästä... Jos tää auttaisi. Katselin netistä kuolevien kuvia jne. En halua kuolla nuorena. Haluan nähdä lapsenlapseni ja vanhuuden. Viimeinen säikytys oli, kun nuoruuden poikaystävän äiti oli kuollut keuhkosyöpään. Ihana ja fiksu nainen, koulutettu ja menestyvä, mutta oli alkanut polttamaan nuorena 70-luvulla ja ei päässyt tavasta koskaan eroon. Mietin häntä välillä ja entistä enemmän ahdistaa.

Ymmärrän. Itsekin olen aloittanut monta kertaa uudelleen, mutta lopetin 2 vuotta sitten siksi, kun alettiin yrittää lasta, sekä olin hiljattain saanut kuulla sukulaisellani (tupakoivalla) olevan keuhkoahtaumatauti. Olen aivan varma, etten enää tupakointia jatka. Mietin vain, kun korvikettakin on kaapissa, että kannattaako mun antaa yöllä yksi kerta sitä, vai vaan imettää. Tosin tissit räjähtää jollen imetä, mutta pakko tässä vauvan parasta ajatella.

Best for you

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, hyvä nainen, polta ainakaan yhtään enempää. Lupaathan?

Lupaan. Olen ollut polttamatta jo lähes 2 vuotta, ja on tehnyt mieli joka ilta tupakkaa. Nyt tänään päätin, että annan periksi sen verran, jotta huomaan itsekin, ettei siitä enää nauti, eikä se paranna oloa. Ja huomasinkin sen, enkä enää aijo polttaa, joten periaatteessa tässä oli jotain hyvääkin. Nyt olen pessyt jo hampaat, ja oikeastaan koko suun, ja mietin vain koska olisi turvallista taas imettää. Vauva vasta 4 kk

Ap

Oikein !

Hyvää yötä teille siellä ja hienoa tietää ,että olet päässyt tuosta niin monien terveyttä vahingoittavasta tavasta ja myrkystä eroon.(... ehkä nyt  tarvitsit tuon viimeisen tupakan vain  sen huomataksesi. )

"runosuoni"

"Mál de muchos es consuelo de tontos"

esp. sananlasku

( suom. 'Ett' vahingosta samast'  niin moni muukin kärsiä saa,on typeryksen tapa itseään  siit' lohduttaa ') 

tai yksinkertaisemmin ja suoraan sananmukaisemmin käännettynä:

' Monien vahinko' on tyhmän lohtu...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat