Kerätään joululahjaideoita tänne!
Olisi kiva olla kerrankin ajoissa joululahjojen kanssa ja välttää viime hetken paniikki. Autetaan toisiamme ja kerätään tähän keskusteluun erilaisia joululahjaideoita. Esim. miehelle, anopille, ystävälle, vanhemmille, koiralle... Hulluilmatkin ideat voi laittaa jakoon, voi olla itsetehtyä tai ostettua, kallista tai halpaa jne. Voi myös kertoa mistä ideoita ja inspiraatiota voisi etsiä. Itse olen kokenut Pinterestin hyväksi.
Ap kertoo omia ideoitaan, kunhan vaan keksii ne ensin.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Eräs ruuanlaiton supernova antaa jouluisin ystävilleen lahjaksi viiden ruokalajin illallisen, jonka hän valmistaa hommaamistaan tarpeista heidän kotonaan sopivana ajankohtana.
Kuitenkin siis kolmen :)
1-vuotiaalle pojallemme Pulkka ja Duploja. Muutoin olemme vain yhdessä ja syömme jouluruokaa. Jätämme suurimman osan lahjoista nyt ostamatta.
https://www.kaak.fi/Hakutulokset?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26…
Lapsille kirjoja sanoman kaupoista alkaen eurosta
Mä ostan tytölle legoja ja jotain frozen-tavaraa. Aikuisille ei osteta mitään.
Itsetehty unisieppari. Netistä löytyy ohjeita ja materiaaleja askartelukaupoista ja kirppareilta.
Eräs ruuanlaiton supernova antaa jouluisin ystävilleen lahjaksi viiden ruokalajin illallisen, jonka hän valmistaa hommaamistaan tarpeista heidän kotonaan sopivana ajankohtana.