Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko heterot käydä dtm ym. homobaareisaa?

Vierailija
06.11.2015 |

Kaveri väittää että voi, minusta ei... Eihän se olisi järkevää lainkaan...

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on heterot tunkemassa homobaareihin, vaikka niitä ei sinne kaivata.

Kaksinaismoralismia. Miltäpä kuulostaisi, jos arvostelisi homojen tunkeutumista tavallisiin baareihin? Aivan niin. Kirkuisit naama punaisena homofobiaa ja heiluttaisit käsveskaa.

En käykään "hetero"-baareissa, minulla ei ole käsveskaa, enkä ole koskaan kirkunut saatika huudellut homofobiaa.

Sinulla on kovin ahdas käsitys homoista, haluat käydä kuitenkin homobaareissa?

Erittäin ristiriitainen persoona taidat olla ja tuo kirkuminen taitaa olla sinulle kovinkin tuttua , koska noin kiukuttelet  : )

Onko sinulla kenties itse itseltäsi kieltämiä tunteita samaa sukupuolta kohtaan, vai mistä moinen jankkaaminen, purkautuminen ja homojen dissaaminen mahtaa johtua sinun kohdallasi?

Kerrotko vielä missä on niitä erikseen heterobaareiksi  perustettuja ja mainostettuja

ravintoloita? Homobaarien idea kun on kuitenkin samanhenkisen seuran löytäminen ja on ihan järkevää, ettei sinne heterot tungeksi kuin sirkuksen parrakasta naista ihmettelemään.

Niin, ja kokeile homostelua jos se noin sinua kiinnostaa, ei kerta vielä homoa tee.

Tämä oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Tarkoituksena on vähän herätellä sinuakin miettimään, että miten monilla eri tavoilla kaksinaismoralismi voi esiintyä. Olen muuten nainen.

Niin, aurinkoinen ja ihana av-mamma ohittaa tekstin oleelliset pointit ja räksyttää omiaan ; )

Neitimäinen ja epämiehekäs hintti ei päätä mitään pointteja täällä.

Vierailija
102/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kyllä homobaareissa juuri siksi että saa olla oikeasti rauhassa. Tosin mulla on usein homokaveri mukana joten ei ole niin iso synti. Lisäksi olen bi-seksuaali mutta en silti saisi lesboista seuraa vaikka haluaisinkin, kun ne haistaa bisseyden niin kiertävät kaukaa ":D".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama on loukkaava sana, ja oikeastiko av-mammat on sitä mieltä ettei homobaarit menestyisi ilman heteronaisia?

Osaattehan toisaalta lentää hävittäjääkin tarvittaessa, ratsastaa karhulla ja joka toinen mamma on  miljonääri ja aivokirurgi.

Vierailija
104/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-12171 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoralismia. Miltäpä kuulostaisi, jos arvostelisi homojen tunkeutumista tavallisiin baareihin? Aivan niin. Kirkuisit naama punaisena homofobiaa ja heiluttaisit käsveskaa.

Vastasin jo aiemmin. Sinua ei siis (koska et ilmaissut sukupuoltasi)

-miehenä haittaisi jos iskisin sinua "hetero"-paikassa

tai

-naisena haittaisi, jos iskisin miesystävääsi (tietämättä että olet hänen seurassaan) "hetero"-paikassa

?

Suurin motiivisi jankkaamiseesi taitaa olla riidanhaastaminen ja / tai homojen mollaaminen, se sinulle suotakoon, mutta oletko kovinkaan fiksu?  : )

Minua ei haittaa, vaikka yrittäisit iskeä miestäni. Lähinnä naurattaisi. Sitä paitsi, aikuinen mies osaa itse hankkiutua ei-toivotusta seurasta eroon.

Minulle olet myös epämieluisaa seuraa heteronaisena homobaarissa,

mutta sinullahan on täysi oikeus tunkea siis homobaariin?

Mitä oikein ajat takaa tällä typerällä jankkaamisellasi?

En ole koskaan käynyt homobaareissa. Ja sinä olet se, joka tässä ketjussa jankkaa eniten. Kunnon prinsessa.

Eli olet ketjussa vain haastamassa riitaa? Nice. Toisaalta ei yllätä tällä paskapalstalla.

Vierailija
105/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käykään "hetero"-baareissa, minulla ei ole käsveskaa, enkä ole koskaan kirkunut saatika huudellut homofobiaa.

Sinulla on kovin ahdas käsitys homoista, haluat käydä kuitenkin homobaareissa?

Erittäin ristiriitainen persoona taidat olla ja tuo kirkuminen taitaa olla sinulle kovinkin tuttua , koska noin kiukuttelet  : )

Onko sinulla kenties itse itseltäsi kieltämiä tunteita samaa sukupuolta kohtaan, vai mistä moinen jankkaaminen, purkautuminen ja homojen dissaaminen mahtaa johtua sinun kohdallasi?

Kerrotko vielä missä on niitä erikseen heterobaareiksi  perustettuja ja mainostettuja

ravintoloita? Homobaarien idea kun on kuitenkin samanhenkisen seuran löytäminen ja on ihan järkevää, ettei sinne heterot tungeksi kuin sirkuksen parrakasta naista ihmettelemään.

Niin, ja kokeile homostelua jos se noin sinua kiinnostaa, ei kerta vielä homoa tee.

Tämä oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Tarkoituksena on vähän herätellä sinuakin miettimään, että miten monilla eri tavoilla kaksinaismoralismi voi esiintyä. Olen muuten nainen.

Niin, aurinkoinen ja ihana av-mamma ohittaa tekstin oleelliset pointit ja räksyttää omiaan ; )

Neitimäinen ja epämiehekäs hintti ei päätä mitään pointteja täällä.

Kuinkahan me epämiehekkäät ja neitimäiset ( mitä en todellakaan ole) HINTIT

pärjätäänkään sitten ilman teidän heteroiden seuraa, omissa baareissamme?

LOLOLOOLLLLOOOOLLLOOOOTILOO.

Vierailija
106/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homonaama on loukkaava sana, ja oikeastiko av-mammat on sitä mieltä ettei homobaarit menestyisi ilman heteronaisia?

Osaattehan toisaalta lentää hävittäjääkin tarvittaessa, ratsastaa karhulla ja joka toinen mamma on  miljonääri ja aivokirurgi.

Mikä homonaamassa on loukkaavaa? Sitä ei ole kohdistettu ketään homoa kohtaan.

Vierailija
107/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

En nyt ymmärrä miksei homobaarissa voisi käydä pitämässä hauskaa ihan heteronakin. Tuskin siellä kaikki homot ja lesbotkaan on etsimässä seuraa.

Enkä kyllä usko, että homobaarit pysyis pystyssä ilman heteroasiakkaita.

Ps. Mikä mun nimimerkissä on nyt niin loukkaavaa? Rekkauduin kuitenkin tällä nimimerkillä kauan ennen tätä keskustelua.

Helsinkiin ei mahdu kovin montaa homobaaria. Homobaarit ja klubit sen sijaan kyllä pysyvät hyvin pystyssä ilman heteroja. Homoilla on yleensä enemmän rahaa käytettävissä kuin heteroilla, koska ei ole perhettä rasitteena. Helsingissä on yksi homoklubi, joka ainakin muutama vuosi sitten oli koko Suomen tuottoisin ravintola voittoprosentillaan. Se oli Kauppalehdessä ihan mainittu. En tiedä tosin, onko enää. Mutta hompaikat tosiaan pysyvät pystyssä ilman heteroita loistavasti.

Vierailija
108/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

En nyt ymmärrä miksei homobaarissa voisi käydä pitämässä hauskaa ihan heteronakin. Tuskin siellä kaikki homot ja lesbotkaan on etsimässä seuraa.

Ps. Mikä mun nimimerkissä on nyt niin loukkaavaa? Rekkauduin kuitenkin tällä nimimerkillä kauan ennen tätä keskustelua.

Vähänpä taidat homoja oikeasti tuntea, ja miksi sinulle on niin tärkeää herutella ja ihqutella homobaarissa? Kunnon wt-pissis.

Vierailija
109/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä homonaamassa on loukkaavaa? Sitä ei ole kohdistettu ketään homoa kohtaan.

Eli et tunne homoja sitten kuitenkaan, etkä myöskään homojen termejä saatika ajatusmaailmaa.

Vierailija
110/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homonaama kirjoitti:

Vähänpä taidat homoja oikeasti tuntea, ja miksi sinulle on niin tärkeää herutella ja ihqutella homobaarissa? Kunnon wt-pissis.

Olen peräti kerran käynyt homobaarissa. Enkä ole kyllä wt enkä pissis.

Vierailija
111/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo aiemmin. Sinua ei siis (koska et ilmaissut sukupuoltasi)

-miehenä haittaisi jos iskisin sinua "hetero"-paikassa

tai

-naisena haittaisi, jos iskisin miesystävääsi (tietämättä että olet hänen seurassaan) "hetero"-paikassa

?

Suurin motiivisi jankkaamiseesi taitaa olla riidanhaastaminen ja / tai homojen mollaaminen, se sinulle suotakoon, mutta oletko kovinkaan fiksu?  : )

Minua ei haittaa, vaikka yrittäisit iskeä miestäni. Lähinnä naurattaisi. Sitä paitsi, aikuinen mies osaa itse hankkiutua ei-toivotusta seurasta eroon.

Minulle olet myös epämieluisaa seuraa heteronaisena homobaarissa,

mutta sinullahan on täysi oikeus tunkea siis homobaariin?

Mitä oikein ajat takaa tällä typerällä jankkaamisellasi?

En ole koskaan käynyt homobaareissa. Ja sinä olet se, joka tässä ketjussa jankkaa eniten. Kunnon prinsessa.

Jankkaat kuitenkin homobaariketjussa?????????????

Voi luoja että av-mamma voi olla typerä. Onnea elämääsi jatkossakin,

olet ehdotonta sontapalstan "eliittiä" jolle nauran kippurassa.

Vierailija
112/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on homo ja tuli joskus puhetta homobaareista. Sain käsityksen, että eivät erityisemmin pidä hetero-asiakkaista väärinkäsitysten vuoksi ja että homoilla ratsastavat naiset ovat perkeleen rasittavia. 

Vierailija
113/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi heteromies kävisi homobaarissa. Jos baari on nimenomaan homobaari, eikö se ole tarkoitettu nimenomaan homoille? Mitä heteromies siellä tekisi? Tuskin homotkaan erityisesti diggaavat heteromiehistä omissa baareissaan, vaan haluavat pitää hauskaa ja etsiä seuraa omiensa joukosta. Vai miten on?

Musiikin takia käytiin ainakin Mamassa aikanaan. Siellä oli usein hyvää konemusiikkia tarjolla sellaisina päivinä, kun muualla ei ollut mitään. En tiedä miten nykyään.

Vierailija
114/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu löysi heteromiehen homobaarista; nyt he ovat menossa naimisiin 5 vuoden surustelun jälkeen :) Eli kyllä siellä voi heteromiehiäkin käydä, heteronaisiahan ne aina on täynnä.

Vierailija
115/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näkyy päälle päin minkälaisesta seksistä ja kenen kanssa tykkää? :D

Olette kyllä yksinkertaisia.

Vierailija
116/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri väittää että voi, minusta ei... Eihän se olisi järkevää lainkaan...

VOI usein käykin, jos on homoja kavereina.

Vierailija
117/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jos ostan aikuiselle lahjaa, en mene lastentarvikeliikkeeseen ostosksille

-jos olisin kasvissyöjä, en menisi pihviravintolaan vaatimaan vegaaniruokaa

-jos en sietäisi kasviksia , en menisi vegaaniravintolaan syömään

-jos olisin av-mamma , olisi minulla oikeus haukkua homoja, ja vaatia vähemmistön taipuvan omaan itsekkääseen tahtooni, koska olisin silloin maailman kaikkitietävin ja ansioitunein ihminen, kuitenkaan olematta arrogantti ja näköalaton , Jeesukseen verrattava ilmiö , kaikessa vaatimattomuudessani =)

p.s. opetin isänikin naimaan ennen syntymääni!  

Vierailija
118/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ukkomiehethän ovat kuuluisia levähdysalue-seksistä miesten kanssa.

Siinä homokammoisille mammoille mietittävää. Tsekkaa quntele ja maikkarin homo-teksti-tv. Siellä ne rakkaat miehenne huutelee miesten "perään"  ;)

Vierailija
119/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ukkomiehethän ovat kuuluisia levähdysalue-seksistä miesten kanssa.

Siinä homokammoisille mammoille mietittävää. Tsekkaa quntele ja maikkarin homo-teksti-tv. Siellä ne rakkaat miehenne huutelee miesten "perään"  ;)

Tämä on niin totta. Lisätään vielä "miehekkäät hetero"-messut Helsingissä, esimerkiksi raksa- ja prätkämessujen aikaan ukkomiehiä riittäisi joka sormelle, jos mielenkiintoa niihin olisi.

Vierailija
120/123 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko palstan mammat löysi heteromieheen kohdistuvia miesvihaketjuja, vai löikö homot mammoille luun kurkkuun?

Ketju on lukittu.