voiko heterot käydä dtm ym. homobaareisaa?

Vierailija

Kaveri väittää että voi, minusta ei... Eihän se olisi järkevää lainkaan...

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Kyllähän he siellä voivat käydä, mutta en ole oikein tajunnut sitä pointtia. Ellei nyt sitten homokavereittensa kanssa mene käymään.

Vierailija

Eihän DTM;ssä ole oikeita homoja vuosiin käynytkään, wannabe-bi-lissuja ja jonneja.

Muutama homo siellä saattaa seassa ollakin, mutta kovin on meno toista kuin alkuperäisessä Detmissä , jossa testosteroni haisi jo ulko-ovella odottaessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Dtm:ssä oli ainakin yhdessä vaiheessa helsingin parhaat bileet.

Niin, ja nämä fäghägit sitten pilasivatkin koko paikan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onko baareissa käyminen muutenkaan järkevää?

On. Ihme se on että pitää kateellisena vikistä!!

Vierailija

Tottakai voi. Saa viettää esim tyttöporukalla ihan rauhassa aikaa ja tanssia ilman että jatkuvasti on joku tunkemassa seuraan.

Vierailija

MInä ainakin olen käynyt DTM:ssä aikoinaan monet kerrat. Siellä oli kiva fiilis ja sai olla rauhassa iskuyrityksiltä, kun halusi muuten vain viettää iltaa ystävättären kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Saa viettää esim tyttöporukalla ihan rauhassa aikaa ja tanssia ilman että jatkuvasti on joku tunkemassa seuraan.

Kai kävitte vain tytöille suunnatuissa illoissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan menisi kun en halua että hinttarit tulee ahdistelee.
T. heteromies

Kuitenkin homobaari-ketju piti auki klikata ja vielä kommentoida? Tuitui  ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai kävitte vain tytöille suunnatuissa illoissa?

Ainakaan vanhassa DTM:ssä ei oltu noin ahdasmielisiä. Ihan tervetulleita oltiin joraamaan, me hetskumimmitkin.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat