Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään yhtä tylsä perjantai? (pyykkään ja siivoan)

Vierailija

Siivouksen jälkeen ehkä katson netistä leffan, mutta laihiksen takia ilman leffaherkkuja :D

Kommentit (10)

Vierailija

Vielä pitäisi siivota. Vähän järjestelyä, imurointi ja lakanoiden vaihto. Sitten muutama tai useampikin siideri ja varmaan katson jonkun leffan.

Vierailija

Mitä leffaa meinasit? Mun täytyy katsoa Quantum of Solace ja Skyfall lähiaikoina, kun uusin Bond tuli jo viikko sitten ensi-iltaan :)

Vierailija

Muuttohommia, uhmakas 2-vuotias ja selkäkipuinen mies "apureina". Huomenna saadaan onneksi apua huonekalujen muuttoon. Nyt on jalat muusina ja odottelen vaan että tyttö menee nukkumaan niin saan maata sohvalla loppuillan :D

Vierailija

Mulla on tosi tylsä perjantai. Mies on työreissussa ja palaa huomenna kotiin. Olen yksin kotona kolmen lapsen ja kolmen koiran kanssa. Yleensä katsomme perjantaisin jonkun leffan lasten mentyä nukkumaan. Nautitaan viinistä ja herkuista. Myöhemmin yöllä nautitaan toisistamme.
Mitä voisin keksiä, ettei olis niin tylsää? Voin kuvitella, että lauantai- iltani tulee olemaan vähintäänkin yhtä tylsä. Mies on todennäköisesti tosi väsy.

Vierailija

Kummallista. Minä nautin eniten kun on tylsää. Ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään. Tosin olen ihminen joka on kieltäytynyt Tuskan vippipassista :D

Vierailija

Mun mielestä perjantai-iltaa on ihana viettää kotiaskareiden parissa. Lasi tai kaksi viiniä ja moppi heilumaan. Rentoudun.

Vierailija

Yliväsyneenä makaan sohvalla ja odotan että kello tulis edes yheksän että pääsee nukkumaan. Mies huomiseen asti reissussa ja itse en jaksa evääni liikauttaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat