Poliiseilta valtaa pois
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110620619324_uu.shtml
Tuo on taas hyvä esimerkki siitä että poliiseilta pitää ottaa valtaa ja oikeuksia pois.
Tuo on myös hyvä syy miksi Suomessa ei pitäisi kerätä yhtään enempää rekistereitä mistään.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vaikutta tytärkin melko pässiltä. Mikä ei sinänsä yllätä kun näiltäkin palstoilta lueskelee kiimaisten tyttösten horinoita niistä poikkiksistaan. Siitä olen kyllä samaa mieltä että joku raja noilla rekistereillä pitäisi olla. On hieman eri asia jos on joskus tappanut jonkun kuin vaikka se että on joskus kirjoittanut levottomuuksia netissä. Molemmista pääsee rekisteriin, huh heijaa!
Mitä tytär on tehnyt? Ei ole mitenkään ihmeellistä että 17-vuotias tyttö seurustelee.
Eikä sen ikäinen todellakaan seurustele tai jätä seurustelematta kenenkään kanssa koska isä käskee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyl vähän pimee kyttä että murtautuu melkein täysikäisen tyttärensä poikkiksen kämppään hakemaan tavaroita siinä toivossa että saisi pakotettua "lapsensa" kotiin. Eikös jo 16-vuotiaskin saa muuttaa minne lystää? Ja tämä tyttö oli 17.
Tulee väkisinkin mieleen että kytällä oli jotain salattavaa niissä tavaroissa, tai sitten oli itse joku sairas insestimies.
Kyllähän tuo erittäin erikoista toimintaa oli. Että tytär joutuu suorastaan juoksemaan isäänsä karkuun kertoo kaiken oleellisen koko jutusta.
Jos teini tai tässä tapauksessa melkein aikuinen juoksee vanhempiaan karkuun niin se kyllä kertoo että vanhemmat eivät ole selväjärkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyl vähän pimee kyttä että murtautuu melkein täysikäisen tyttärensä poikkiksen kämppään hakemaan tavaroita siinä toivossa että saisi pakotettua "lapsensa" kotiin. Eikös jo 16-vuotiaskin saa muuttaa minne lystää? Ja tämä tyttö oli 17.
Tulee väkisinkin mieleen että kytällä oli jotain salattavaa niissä tavaroissa, tai sitten oli itse joku sairas insestimies.
Kyllähän tuo erittäin erikoista toimintaa oli. Että tytär joutuu suorastaan juoksemaan isäänsä karkuun kertoo kaiken oleellisen koko jutusta.
Jos teini tai tässä tapauksessa melkein aikuinen juoksee vanhempiaan karkuun niin se kyllä kertoo että vanhemmat eivät ole selväjärkisiä.
Mjaa, mun tuntemat teinit on juosseet karkuun täyspäisiä vanhempia, koska ovat halunneet narkata ja vanhemmat yleensä haittaa sitä...
Btw, 17v on alaikäinen, josta vanhemmat ovat ihan lainkin mukaan vastuussa.
Kerrankin IL uutisen kommentointi on fiksumpaa kun av:n...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mjaa, mun tuntemat teinit on juosseet karkuun täyspäisiä vanhempia, koska ovat halunneet narkata ja vanhemmat yleensä haittaa sitä...
Paitsi edes lain mukaan 17 vuotiasta ei juurikaan voi määrätä. Sen ikäinen saa erittäin helposti oikeuden myöntämään vapauden vanhemmistaan. Alta vuoden päästä se on jo muutenkin aikuinen jonka jälkeen vanhemmilla EI ole MITÄÄN oikeuksia puuttua tytön elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi edes lain mukaan 17 vuotiasta ei juurikaan voi määrätä. Sen ikäinen saa erittäin helposti oikeuden myöntämään vapauden vanhemmistaan. Alta vuoden päästä se on jo muutenkin aikuinen jonka jälkeen vanhemmilla EI ole MITÄÄN oikeuksia puuttua tytön elämään.
Olet väärässä. Tarkista se laki. Ps. Suomessa ei juuri vapautuksia (jos lainkaan) myönnetä, amerikkalaisissa sarjoissa vain.
Pps. Edes 18 ei ole riittävän järkevä aikuiseksi. Täysi-ikäinen mutta teini. 21v on jo riittävän kypsä päättämään asioistaan, noin niin kuin aivotutkimuksen ja psykologian kannalta.
Ppps. Terve vajaa 30v mies ei ole kiinnostunut teineistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää palsta täyttynyt pedareista vai onko täällä vain pieni mutta äänekäs joukko niitä?
Käsittämätöntä että ihmiset on hyväksikäyttäjän puolella, ja sitten tuomitsevat isän joka yrittää suojella alaikäistä lastaan!?
Ei tämä palsta ole enää perheellisille.
Miestä ei ollu tuomittu hyväksikäytöstä. Epäily on saattanut perustua valheelliseen todistukseen, joten miehen leimaaminen hyväksikäyttäjäksi pelkän epäilyn perusteella on typerää. Tuomitsen virkamiehen, joka omin lupinensa tutkii toisten tietoja vastoin lakia. Oli kyseessä sitten isä, eno tai vaikka isoisä.
Siis, mikä juttu tämä on? Pistäkää linkkiä
Ties vaikka poliisi olisi itse tai kaverin avustuksella junaillut rekisteriin jonkun hyväksikäyttöepäilyn. Sehän poliisin rekistereissä on juuri vikana, että siellä voi olla mitä tahansa paikkansapitämätöntä tietoa, kun ei ole tutkittu eikä tuomittu.
Kyseinen poliisi sitten käyttänyt työaikaa omaan henkilökohtaiseen elämäänsä liittyvän asian selvittämiseen luvatta. On voinut joku oikeasti rikoksen uhriksi joutunut jäädä ilman apua tarpeeksi nopeasti tai tutkinta viivästynyt, kun iskä on keskittynyt mustasukkaisesti tyttären seksuaalielämään. Jessus mikä pervo.
Iltiksen kommenttipalstalla elämäMkolu vahva :D
Ensinnäkään miestä ei olla tuomittu mistään eli hän on syytön.
Toiseksi 17 vuotias saa nussia kenen kanssa haluaa.
Missään oloissa poliisi ei saa tutkia kenenkään tietoja ilman rikosta ja silloinkin vaan kun kyseinen poliisi tutkiaa rikosta.
Tässä tapauksessa on ainoastaan yksi rikollinen ja se on poliisi