Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon syötte kkkeja raskausaikana

10.02.2006 |

Olen aina itse ollut sokerihiiri ja syön kyllä aikas paljon namuja aina.Nyt yritän pitää et namupäivä kerran viikossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta pissassa sokereita aina kuitenkin on 1-2 plussaa. Terkka meinas, että ei sitä karkin syöntiä tarvitse kokonaan jättää, muutaman voi silloin tällöin ottaa. Joten kovasti on minun karkinsyöntini raskausaikana vähentynyt, kun pelottaa, että vauva kasvaa aivan mahdottomaksi, jos koko ajan syön jotain makeaa :) Noh, ovatpahan hampaat ainakin siinä suhteessa suhteellisen vahvoilla..

-Evna 36+1

Vierailija
2/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen en pahemmin oo syöny karkkia ja suklaasta en oo ennen pahemmin tykänny. nyt voi syödä joka päivä ja kui paljon tahansa. suolaista ja rasvaista sit taas ei pahemmin maistu, esim. sipsit ei mee alas yhtäkään. mut sit taas makkaraperunat himottaa jonkun verran ja hamppareita voisin syödä joka päivä. tähän asti olen kuitenkin pystyny hillitsee itteeni koska tiedän miten vaikeeta sit on päästä takasin omiin mittoihin. mun vauvat ovat ollet " normaalikokoiset" syntyessä ja sokeriarvot hyvät raskauden aikana.

my_selene ja Frööken rv 24+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ennen raskautta söin melkein joka päivä. Mutta nyt ei vaan tee mieli ja hyvä niin.

Vierailija
4/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan toisinpäin kuin Pepperillä. Ennen raskautta ei karkki maistunut juuri ollenkaan, olin helposti viikkoja ilman. Nyt tekee ihan koko ajan mieli karkkia, aamusta iltaan ja heti ekana herätessäkin. Suklaata ei tee mieli, mutta hedelmäkarkkeja ja varsinkin salmiakkia menisi miten paljon vaan.

Huono omatunto vaivaa, mutta jos vain on karkkia käsillä, en pysty olemaan syömättä sitä, vaikka kuinka päättäisin olla syömättä. Yritän olla ostamatta karkkia tai ostaa vain ihan pieniä askeja, ettei tulisi niin paljon syötyä. Megapussit ja kauhakaupat ovat pannassa.

Olen yrittänyt karkin korvikkeina hedelmiä ja pullaa yms. mutta huonolla menestyksellä; karkkia tekee joka tapauksessa mieli koko ajan.

Vierailija
5/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa ei tehnyt yhtään mieli mitään makeaa tai varsinkaan rasvaista, mutta nyt laskeutun ajan lähentyessä napsin jotain hyvää joka päivä. Ja just varsinkin suklaa ja irtokarkit maistuvat, samoin leivonnaiset. Mutta saapa sitä välillä kai vähän itseään hemmotellakin. :-)