Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisin pyytää itse tekemistäni ovikransseista?

Vierailija

Havu ym. Koristeltuja. 10€? 15€? 20€? Apua!! :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Meillä käy ovella ennen joulua joka vuosi eläkeläispariskunta myymässä kransseja. Vaimo ilmeisesti tekee ne. Helsingissä siis. Niillä on sellainen "puurekki", jossa erilaisia, voi itse valita mieluisen.

Pari viime vuotta hinta on ollut 25 e, aiempina vuosina 20 e. Kranssissa on siis havuja, koristeina jotain "punatulkkuja", joulupalloja, pupuja, tonttuja, joulunauha yms. Sen tapaisia, joita myytiin vielä Tiimarin ollessa. Halkaisija noin 30-35 cm. Hintatieto siis viime joululta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä käy ovella ennen joulua joka vuosi eläkeläispariskunta myymässä kransseja. Vaimo ilmeisesti tekee ne. Helsingissä siis. Niillä on sellainen "puurekki", jossa erilaisia, voi itse valita mieluisen.

Pari viime vuotta hinta on ollut 25 e, aiempina vuosina 20 e. Kranssissa on siis havuja, koristeina jotain "punatulkkuja", joulupalloja, pupuja, tonttuja, joulunauha yms. Sen tapaisia, joita myytiin vielä Tiimarin ollessa. Halkaisija noin 30-35 cm. Hintatieto siis viime joululta.

Siis havukransseja, joissa Tiimari-tyyppisiä koristeita siis.. sekava tuo kuvaukseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis havukransseja, joissa Tiimari-tyyppisiä koristeita siis.. sekava tuo kuvaukseni.

Jatkan vielä.. huomasin, että hinnan ollessa 20 e, rekit olivat nopsaan tyhjiä. Kun hinta nyt ollut 25 e, se jotenkin tuntuu kalliilta, vaikka ei varmaankaan kummoinen tuntipalkka tule, aikaahan noihin menee tosi kauan. 

Laita kuva?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat