Mitä voisin pyytää itse tekemistäni ovikransseista?
Kommentit (20)
En tiedä minkä kokosia ja millaisia mutta ehkä 15 e :)
Hienoja :D :D ja n. 35cm halkaisijaltaan.
Kuinka kauan sulla menee aikaa yhden tekemiseen? Paljonko materiaalit maksaa sulle?
Meillä käy ovella ennen joulua joka vuosi eläkeläispariskunta myymässä kransseja. Vaimo ilmeisesti tekee ne. Helsingissä siis. Niillä on sellainen "puurekki", jossa erilaisia, voi itse valita mieluisen.
Pari viime vuotta hinta on ollut 25 e, aiempina vuosina 20 e. Kranssissa on siis havuja, koristeina jotain "punatulkkuja", joulupalloja, pupuja, tonttuja, joulunauha yms. Sen tapaisia, joita myytiin vielä Tiimarin ollessa. Halkaisija noin 30-35 cm. Hintatieto siis viime joululta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy ovella ennen joulua joka vuosi eläkeläispariskunta myymässä kransseja. Vaimo ilmeisesti tekee ne. Helsingissä siis. Niillä on sellainen "puurekki", jossa erilaisia, voi itse valita mieluisen.
Pari viime vuotta hinta on ollut 25 e, aiempina vuosina 20 e. Kranssissa on siis havuja, koristeina jotain "punatulkkuja", joulupalloja, pupuja, tonttuja, joulunauha yms. Sen tapaisia, joita myytiin vielä Tiimarin ollessa. Halkaisija noin 30-35 cm. Hintatieto siis viime joululta.
Siis havukransseja, joissa Tiimari-tyyppisiä koristeita siis.. sekava tuo kuvaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis havukransseja, joissa Tiimari-tyyppisiä koristeita siis.. sekava tuo kuvaukseni.
Jatkan vielä.. huomasin, että hinnan ollessa 20 e, rekit olivat nopsaan tyhjiä. Kun hinta nyt ollut 25 e, se jotenkin tuntuu kalliilta, vaikka ei varmaankaan kummoinen tuntipalkka tule, aikaahan noihin menee tosi kauan.
Laita kuva?
Voit myös kysyä ostajalta että mitä maksaisit.
En laita :D Joku tunnistaa mut vielä av-mammaksi, kun olen parista laittanut kuvan Facebookiin.
Ap
10-20e kannattaa pyytää niin ne ainakin menee.
Riippuu aika paljon kranssista. Alla olevien linkkien kaltaisista havukransseista voisin 20e/25e maksaa, en paljoa enempää.
http://anna.fi/juhlat/joulu/jouluvalmistelut/joulutunnelmaa-kransseista
On ihan sama mitä niistä pyydät. En halua maksaa niistä mitään. Laskun saat aikani käytöstä.
Turha kuvitella että kansa pistäisi viimeisiä ropojaan johinkin kransseihin ja muuhun roinaan.
Leivästä on kyse juppi.
Vierailija kirjoitti:
On ihan sama mitä niistä pyydät. En halua maksaa niistä mitään. Laskun saat aikani käytöstä.
Turha kuvitella että kansa pistäisi viimeisiä ropojaan johinkin kransseihin ja muuhun roinaan.
Leivästä on kyse juppi.
Okei...
No, leivästä on kyse tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aika paljon kranssista. Alla olevien linkkien kaltaisista havukransseista voisin 20e/25e maksaa, en paljoa enempää.
http://anna.fi/juhlat/joulu/jouluvalmistelut/joulutunnelmaa-kransseista
Näissä hienommat koristeet, kun minulla. Valmiit koristeet maksavat hunajaa :(
Ap
Käy kukkakaupassa vakoilemassa hintoja. Saat vähän osviittaa.