Uusi mies käski käymään sukupuolitautitesteissä ja näyttämään todistuksen ennen yhteistä matkaamme 2kk päästä

Vierailija

Koska edellinen miesystäväni oli tummaihoinen ja hän olettaa että kaikilla tummaihoisilla on sukupuolitauti. Kai sitten täytyy käydä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Miten se siihen matkaan liittyy? Ettekö aio naida sitä ennen? Ja testeissä muuten käydään aina kumppanin vaihtuessa, se nyt on selvä!

Vierailija

No just. Ihan ok vaatia kyllä todistusta terveydestä, mutta sais tehdä niin, oli kumppaneita sulla ollut minkä tahansa värisiä.. Kai vaadit itse mieheltä samaa!

Vierailija

Olen saanut naiselta elämäni aikana 2 sukupuolitautia, noiden jälkeen ilman kumia en ole seksiä harrastanut. Nolointa oli soittaa noista seksikumppaneille, että sulla saattaa olla klamydia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla tummaihoisista on HIV.

Lähde, kiitos.

Mulle on kyllä itsestäänselvyys käydä testeissä kumppanin vaihduttua, mutta eipä ole ikinä käynyt mielessä vaatia/näyttää todistusta. Oletan, että mahdolliset taudit sitten hoidetaan, mutta muuten luotan kyllä kumppanin sanaan. Tiedä sitten, olenko naiivi vai mitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sairas mies, ottaa nyt entinen mamupatja hyi hitto!

TÄYSIN samaa mieltä! En koskisi tikullakaan tollaseen naiseen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähde, kiitos.

Mulle on kyllä itsestäänselvyys käydä testeissä kumppanin vaihduttua, mutta eipä ole ikinä käynyt mielessä vaatia/näyttää todistusta. Oletan, että mahdolliset taudit sitten hoidetaan, mutta muuten luotan kyllä kumppanin sanaan. Tiedä sitten, olenko naiivi vai mitä.

Yleensä sanaan voi luottaa pidemmissä suhteissa, eikä nuo taudit nyt niin yleisiä ole kuin kuvitellaan, toki kannattaa järkeä käyttää ja monet taudeista on hoidettavissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähde, kiitos.

http://www.m.webmd.com/a-to-z-guides/hiv-aids-in-blacks-alarming-crisis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noh, voin "mamupatjana" sanoa sulle että en minäkään tollaseen paskasaapasjunttiin koskisi tikullakaan. Mulle kansalaisuudella tai ihonvärillä ei ole merkitystä, sen sijaan pikkusieluisuus häiritsee. Ei ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noh, voin "mamupatjana" sanoa sulle että en minäkään tollaseen paskasaapasjunttiin koskisi tikullakaan. Mulle kansalaisuudella tai ihonvärillä ei ole merkitystä, sen sijaan pikkusieluisuus häiritsee. Ei ap.

Ei taida sinulla olla kovin paljon valinnanvaraa. Ei muuta kuin VOK:in kulmille päivystämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa, muitakin on jotka ovat samaa mieltä. Hyvä, että on periaatteita! M33

Vierailija

Hassuja nää asenteet, olen seurustellut tumman naisen kanssa ja minäkin sain kuulla, että en kelpaa suomalaisille siksi olen ulkomaalaisen kanssa. Ehkä kannattaa joskus miettiä, että onkohan itsellä rasistisia asenteita, miettikääpäs. Nyt olen ihan valkoihoisen suomalaisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähde, kiitos.

Yleensä sanaan voi luottaa pidemmissä suhteissa, eikä nuo taudit nyt niin yleisiä ole kuin kuvitellaan, toki kannattaa järkeä käyttää ja monet taudeista on hoidettavissa.

Ts. et saa tautia, jos sulla on tuuria. Ei se selviä muuten kuin testaamalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat