Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄNNITTÄÄ ihan sikana. Pitäis hakeutua ihmisten pariin, mutta en uskalla!

Vierailija

Pitäis soittaa yhteen paikkaan, jossa pääsisin tutustumaan ihmisiin. Toiminta alkaa aina aamuisin aikaisin ja mä oon tähän asti ollut vaan kotona yksin. En uskalla soittaa sinne, koska se tuntuis jotenkin niin lopulliselta! Entä jos mä sekoilen puhelimessa tai jotain? Entä jos ne ei tykkää musta? KÄÄÄÄK. En soita.

Kommentit (7)

Vierailija

Monet sekoilee puhelimessa, ei se haittaa mitään. Ja jos olet ystävällinen, niin kenelläkään ei ole syytä inhota sua.
Soita sinne nyt! Ihan tosi! Kun alat käymään siellä, niin huomaat kuinka kivaa se on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monet sekoilee puhelimessa, ei se haittaa mitään. Ja jos olet ystävällinen, niin kenelläkään ei ole syytä inhota sua.
Soita sinne nyt! Ihan tosi! Kun alat käymään siellä, niin huomaat kuinka kivaa se on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heh tottahan tuo! Kokoajan jyllää päässä kuitenkin, että mitä jos menee pieleen ja mitä jos mitä jos. Ikinä ei oo kyllä puhelimella soittaminen tällätavalla jännittänyt :D

Vierailija

Soita. Sulla on tarve ja halu päästä ihmisten ilmoille ja tämä on se sun hetki. Kuvittele pahin mitä voi tapahtua ja sit naurat etukäteen omalle mokalles. Se rentouttaa ☺

Ihmisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa herkimmille tyypeille aina häpeää, mut itselle nauraminen auttaa. Vähän, mut auttaa kumminki ☺

Vierailija

Tsemppasin ja soitin! Kiitos teille siitä. Eivät kyllä vastanneet, mutta jotenkin se pahin on nyt tehty ja helpommin uskaltaa taas maanantaina. Jeee hyvä minä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat