Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita tiskaamisesta johti siihen että mies rikkoi puhtaat astiat

Vierailija
06.11.2015 |

Olen tiskannut suunnilleen koko sen ajan mitä olemme yhdessä asuneet, yksin. Nyt eilen tulin rättipoikki-väsyneenä töistä kotiin ja aamulla olin kysynyt mieheltä voisiko hän edes kerran hoitaa tiskit. No mies istui tv:n ääressä imemässä kaljaa kun tulin ja tiskit yhä hujan hajan keittiössä.

Kysyin että voisiko hän nyt viimein hoitaa ne tiskit, hän nousi ylös, repi koko kuivauskaapin ritilän irti ja paiskasi lattialle. Olemme vasta pari kuukautta sitten muuttaneet yhteen joten astioita ei ole paljon mutta 3 lautasta ja 6 korkeaa lasia + kolme kahvikuppia jotka olivat puhtaana kaapissa hajosivat.

Sanoi että nyt on sulle tekemistä niin voit nalkuttamisen sijaan siivota nuo sirpaleet. Pakkohan se oli frettini takia joka on vapaana kämpässä, ettei satuta itseään siruihin.

Miten tuo osaakin olla noin urpo.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10, mies muutti suoraa kotikotoaan vanhempiensa luota. Siellä äitinsä teki suurimman osan kotitöistä. Minä olen 19 ja hän 22v. Hän on tällä hetkellä työtön.

Ei hän ole minua koskaan lyönyt. Kerran tosin nöyryytti minua kun tulin juhlimasta ystävien kanssa niin käski vessan ja ottaa pikkuhousut pois kun halusi tarkistaa ettei siellä ole "mutakuonojen spermaa"

Oli silloin todella pelottava, semmoinen samea katse ja silmät seisoi päässä.

Ap

Herran jumala. Muuta nyt hyvä tyttö pois sieltä. Älä tuhlaa tuommoiseen elämääsi, kadut myöhemmin kunhan viisastut. 

Vierailija
22/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te ja teidän "provonne" kyllä tuollaista tapahtuu ihan oikeassa elämässä ja valitettavan usein. Itsekin jouduin nuorena ja tyhmänä ensimmäisessä suhteessani aina aamuisin hyväksyttämään vaatteeni silloisella poikaystävällä. Luulin että se on normaalia toimintaa ja hämmennyin kun juttelin kavereiden kanssa ja se sanoivat ettei heillä tosiaankaan toimita samoin ja että tuo on sairasta. Siinä kohtaa heräsin todellisuuteen ja lähdin suhteesta.

Varaudu siihen että _kun_ ilmoitat jättäväsi hänet, hän joko raivostuu tai pyytää yliampuvasti anteeksi ja lupaa sinulle kuun taivaalta, sanoo että hän lupaa muuttua. Älä usko ja jätä hänet jossain julkisella paikalla tai niin että sinulla on (mielellään isokokoinen) ystävä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mahdollista muuttaa hetkeksi takaisin vanhempiesi luokse, kunnes saat oman asunnon? Kerro vanhemmille tuosta agressiivisesta käytöksestä, jos he eivät suostu aluksi auttamaan. 

Vierailija
24/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, mutta loppujen lopuksi sulla kävi hyvä tuuri kun sait selville näin varhaisessa vaiheessa, että suhdetta ei kannata jatkaa. Ethän vaan harkitsekaan jäämistä?

Vierailija
25/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuon pikkuhousujutun jälkeen ehdottaa taukoa mutta hän sanoi että tappaa silloin itsensä ja se on minun vikani, joutuisin siitä hänen mukaansa vankilaan.

Ap

Vierailija
26/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. 1/5.

Vierailija
27/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tuon pikkuhousujutun jälkeen ehdottaa taukoa mutta hän sanoi että tappaa silloin itsensä ja se on minun vikani, joutuisin siitä hänen mukaansa vankilaan.

Ap

Sano että toivot että hän ei itseään tapa, mutta jos tappaa, siitä ei voi ketään muuta syyttää ja että toista ihmistä ei voi kiristää itsemurhalla pysymään suhteessa. Ja sitten lähdet sen frettisi kanssa. Jätä mielenterveystoimiston yhteystiedot pöydälle. 

Vierailija
28/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se! Tuskin tekee itsemurhaa. Tunnen erään pariskunnan jossa mies uhkasi tappavansa itsesnsä, soitti sitten ex-muijalle "viimeisen puhelun" mutta eksä  vaan käski lopettaa pelleily ja tulla takaisin järkiinsä. Ei tappanut itseään eivätkä palanneet yhteen.

Vierailija
29/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaisemmin miehesi tuli töistä kuin sinä? Jos tuli puoli tuntia aiemmin niin varmaan itsekin väsynyt. Muuten toki ihan käsittämätöntä käytöstä.

Vierailija
30/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sano että toivot että hän ei itseään tapa, mutta jos tappaa, siitä ei voi ketään muuta syyttää ja että toista ihmistä ei voi kiristää itsemurhalla pysymään suhteessa. Ja sitten lähdet sen frettisi kanssa. Jätä mielenterveystoimiston yhteystiedot pöydälle. 

Älä ilmoita erosta, kun mies humalassa äläkä kesken riidan vaan ihan rauhallisessa tilanteessa. Jos epäilet väkivallan uhkaa, tee se kirjeellä tai ystävän läsnäollessa. Jos mies uhkaa satuttaa itseään, sanot ettet voi sille mitään, mutta voit soittaa häkeen, että tulevat auttamaan. Sinä et voi kuitenkaan häntä auttaa.

Minutkin on mies pakottanut riisumaan vaatteita ravintolaillan jälkeen. Ja sen jälkeen asiat vain pahenivat ja pahenivat. Olisi pitänyt tajuta jo siitä yhdestä kerrasta.

Vierailija
31/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elää tuollaisessa suhteessa niin mikäs siinä. Valinta on täysin sinun, mutta älä suotta moiti miestäsi enää, jos aiot jatkaa hänen kanssaan.

Vain itseäsi voit muuttaa. Lopettaa valittamisen ja vaatimisen, tehdä kaikki kotityöt, luopua itsestäsi pikku hiljaa, jottei mies vain suinkaan pahoittaisi mieltään ja purkaisi omia ongelmiaan sinuun. Tai pitää jonkin verran kiinni rajoistasi, kävi miten kävi.

Mukautuminen ei kuitenkaan ole tae siitä etteikö mies pyrkaisi omaa pahaa oloaan sinuun ja kotiinne.

Jos tahdot elää tuollaisessa suhteessa, niin voit jäädä. Jos et tahdo, niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin lähteä katsomatta taakseen.

Mies voi kyllä luvata ja anella, hetkeksi muuttua, mutta kun häne ei sinua arvoasta, ei anteeksi pyynnöiolläkään ole mitään merkitystä. Ne ovat vain sanan helinää joilla mies tahtoo pitää sinut omanaan ja sitä sinä hänelle olet. Omaisuutta.

Hän voi myös uhkailla ja ahdistella, niin että todellakin pelkäät, mutta suhteeseen jääminen ei paranna asioita. Hän voi vierittää kaiken sinun syyksi niin että jopa itsekin uskot siihen, mutta tällöinkään suhteeseen jääminen ei ole järkevää, jos yhtään arvostat itseäsi ja miestäsi.

Sinun ei tarvitse todistella hänelle yhtään mitään. Tuollainen suhde on vankila, eikä mitään muuta.

Vierailija
32/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljasti sitten todellisen luonteensa. jotkut onnistuvat esittämään mukavaa jopa vuoden, mutta omasi pokerinaama kesti sitte vaan kuukauden päivät.

Vierailija
33/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10, mies muutti suoraa kotikotoaan vanhempiensa luota. Siellä äitinsä teki suurimman osan kotitöistä. Minä olen 19 ja hän 22v. Hän on tällä hetkellä työtön.

Ei hän ole minua koskaan lyönyt. Kerran tosin nöyryytti minua kun tulin juhlimasta ystävien kanssa niin käski vessan ja ottaa pikkuhousut pois kun halusi tarkistaa ettei siellä ole "mutakuonojen spermaa"

Ap

Cool story bro.

Tämä jo viimeistään paljasti provoksi. Ja jos ei ole, niin silloin sinä ap olet harvinaisen yksinkertainen ihminen, jos et jo tuon episodin jälkeen ole muuttanut eri osoitteeseen.

Vierailija
34/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Cool story bro.

Tämä jo viimeistään paljasti provoksi. Ja jos ei ole, niin silloin sinä ap olet harvinaisen yksinkertainen ihminen, jos et jo tuon episodin jälkeen ole muuttanut eri osoitteeseen.

Tämä.

Vierailija
35/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lähde kävelemään. Tollanen ihminen ei oo vaivan arvonen! Ei se paremmaksi muutu, nyt sulla on vielä tilaisuus kun ei oo lapsia tai muuta sitovaa.

Vierailija
36/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ITSE olla noin urpo!?

Vierailija
37/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olkoon provo tai ei, niin kyllähän tällaisia miehiä on oikeastikin olemassa.

Mutta AP:lle sanon, että nyt sitten äkkiä sieltä pois. Varmasti stressaa olla työttömänä, mutta ei tuo isäntä kovin terveeltä kuulosta. Kamat kantoon ja muualle ja sitten ilmoitat heti isännöitsijälle tms., että olet muuttanut pois. Ja ota siitä kaappihommasta kuva ja ilmoita vaikka poliisille, niin et itse joudu suurempiin vaikeuksiin.

Vierailija
38/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tämän palstan naiset otatte itsellenne tuollaisia urpoja miehiä? t. vielä mutsin luona asuva 21-v mies joka kyllä selviää itsekin perusaskareista.

Vierailija
39/39 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen siitä, että totuus miehen ihanuudesta paljastui jo nyt, parin kk:n ja muutaman astian jälkeen eikä vasta parin lapsen ja 300 000 euron asuntovelan jälkeen.

Nokka tuuleen ja kohti uusia seikkailuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi