Tänään saan uuden pesukoneen, jippii!!!

Vierailija

Vanha pesukone alkoi kärsiä dementiasta. Siinä kun on sellaiset valmiit ohjelmat valmiine lämpötiloineen, niin ensin unohti sen 90 asteen ohjelman. Sitten muistista hävisi 60 asteen puuvillaohjelma. Ja yhä enenevässä määrin unohti sen linkoamisen sieltä ohjelman lopusta. Alkoi kai olla niin väsynyt, ettei enää sitä jaksanut tehdä. Koneen käynnistämisen jälkeen aina alkoi arvuuttelu, että mitäköhän vanhus tänään päättää tehdä. Lämpötilatkin saattoi vanhukselta välillä mennä sekaisin.

Nyt on kuitenkin aika siirtää vanhus jonnekin muualle viettämään eläkepäiviä ja toivottaa tervetulleeksi täysin uusi yksilö :)

En ole pyykki-ihminen, mutta veikkaan, että viikonloppuna on ihan kiva pestä pyykkiä :)

Kommentit (6)

Vierailija

Korjataan vähän, en saanut.

Ruokatunti yhdistettiin miehen kanssa tuohon uuden tuontiin ja vanhan poisvientiin. Sovittu aika kului eikä näy ketään. Mies sitten liikkeeseen soitti, niin ei tälle päivälle mitään kuljetusta ole sovittu. Myyjä siellä sitten jotain varauskirjaa selasi ja löysi meille tulevan kuljetuksen ensi keskiviikolta ja ihan eri aikaan kuin alkuperäinen.

Käytiin vielä ostotilanteessa keskustelu siitä löytyykö meiltä kantoapua, että riittääkö yksi mies. Juu, kyllä onnistuu. Ensi viikolla saa sitten luvan olla kaksi miestä, minä en kantoavuksi rupea. Jos sieltä vaan yksi on sitä kantamassa, niin kantakoon mun puolesta ihan miten vain, mutta yksinään saa luvan kantaa.

Pitäisiköhän laittaa hyvitysvaatimus menetetystä työajasta? Niin ja vanhus on jo siirretty pois paikaltaan odottamaan vanhainkotikuljetusta, että kai mä vien sitten pyykitkin tuonne liikkeeseen pestäväksi.

Ja kyseessä ei ollut Gigantti, sieltä tällaista olisin ehkä osannut odottaakin.

Vierailija

Onnea yhteistyöllesi uuden pesukoneen kanssa. Opeta se heti tavoille ja käyttäytymään hyvin. Muista myös kiittää hyvästä työstä. Sain itse uuden pesukoneen kesällä.Aluksi tuntui vähän vieraalta ,mutta nyt en vaihtaisi.

Vierailija

No ei pyykki' nyt varmaan sen enempää tule kuin normaalissa kolmihenkisessä perheessä, mutta kun en tuolla vanhuksella nyt enää pyykkiä viitsinyt pestä sen jälkeen, kun uudesta kaupat tehtiin keskiviikkona, niin on siellä vähän pohjaa. Ja lisää tulee kuitenkin.

Mutta eniten nyt kyllä suututtaa tuo liikkeen "omavaltainen" kuljetusajan vaihtaminen. Eivät olleet edes pahoitelleet tilannetta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat