Pian tulee tilaus Allyouneedfresh.comista

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Nams :) Keksejä, karkkeja, mehuja, suklaata, mausteita. Saksalaisia laatumerkkejä edulliseen hintaan. Todellakin säästää kuukauden ruokalaskussa kun täältä tilaa.

Eikä vain ruoka, vaan myös siivousaineet, kosmetiikka, ym!

Vierailija

Kuinkas tuo toimii? Olen miettinyt että pitäisi kokeilla niin saisi helpommin kepuvapaita tuotteita. Mitäs kaikkea voi tilata ja kuinka kauan toimitus kestää, ja millä tavalla toimitetaan? Saksaa en kunnolla osaa ja google-translatellakin oli vähän vaikeeta. Suomen postiin kun en oikein luottaisi elintarvikkeiden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan nuo siis varmasti kotiin asti?
Kyllä, kotiovelle tuo Posti. Tilatessa saa ensin DHL:n seurantakoodin joka lähtee Saksasta. Sen saman koodin syöttämällä Postin sivulle voi jatkaa lähetyksen seuraamista. Osaa olla sitten kotona oikeaan aikaan. Tai työpaikalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinkas tuo toimii? Olen miettinyt että pitäisi kokeilla niin saisi helpommin kepuvapaita tuotteita. Mitäs kaikkea voi tilata ja kuinka kauan toimitus kestää, ja millä tavalla toimitetaan? Saksaa en kunnolla osaa ja google-translatellakin oli vähän vaikeeta. Suomen postiin kun en oikein luottaisi elintarvikkeiden kanssa.
Tilata voi kaikkea muuta paitsi alkoholia ja esim. paristoja. Tuoretuotteet menevät tietysti huonoksi siinä 6:ssa päivässä minkä se kestää.

Itse tilasin nyt Barillan pastoja, Knorrin mausteita, siivous- ja tiskiaineita, suklaata, keksejä, tiivistemehuja, siteitä, wc-paperia 16 rl, Schollin jalkaraspin, mustikka- ja mansikkahilloa ym.

Kuljetus on Saksan päässä DHL ja Suomessa Posti. Ainoa vika on, että Posti ei soita ja sovi kuljetuksesta. Mutta seurantakoodilla pysyy tilanteen tasalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Löydät tuotteita myös laittamalla hakuun tuotemerkkejä: esim. Always, Barilla, Nivea, Knorr, Haribo, Milka, Gillette, Lindt, Persil, Dr. Oetker.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydät tuotteita myös laittamalla hakuun tuotemerkkejä: esim. Always, Barilla, Nivea, Knorr, Haribo, Milka, Gillette, Lindt, Persil, Dr. Oetker.
jatkuu... Kitekat, Pedigree, Whiskas, Sheba, Pampers...

Joulusuklaat ja karkit:

https://www.allyouneedfresh.de/cat/S%C3%BC%C3%9Fes+%26+Salziges-Weihnach...

Vierailija

Tuolta on todella hankala tilata mitään, koska joitakin tuotteita ei toimiteta Suomeen. Sittenpä yrität selvittää, mikä siellä ostoskorissa herjaa. Kivasti menee aikaa hukkaan, kun ensin kerää tavaraa sen 70 € edestä ja sitten ei tilaus onnistukaan! Alkoholia ei ainakaan voi tilata ja viimeksi herjasi pyykinpesu-/tahranpoistoaineita. Tilaisin mielelläni tuolta, mutta en jaksa säätää sivujen kanssa! :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuolta on todella hankala tilata mitään, koska joitakin tuotteita ei toimiteta Suomeen. Sittenpä yrität selvittää, mikä siellä ostoskorissa herjaa. Kivasti menee aikaa hukkaan, kun ensin kerää tavaraa sen 70 € edestä ja sitten ei tilaus onnistukaan! Alkoholia ei ainakaan voi tilata ja viimeksi herjasi pyykinpesu-/tahranpoistoaineita. Tilaisin mielelläni tuolta, mutta en jaksa säätää sivujen kanssa! :(
Ai jaa, mulla näkyi ostoskorissa punaisella sen tuotteen kohdalla mitä ei toimiteta, otin sen vaan pois.

Vierailija

Ainakaan viimeksi ei kyllä toiminut mulla niin. Kaikkien tuotteiden kohdalla luki, ettei voi toimittaa haluamaani osoitteeseen. Piti tyhjentää koko ostoskori ja melleon yksitellen kokeilla, mitä tuotteita se herjaa ja mitä ei. Muuten ei voinut sitä päätellä. Ja ekalla kerralla, kun yritin tilata, heillä oli häiriö, etteivät voi toimittaa mitään ulkomaille (kysyin asiaa s-postilla). Erittäin hankalaa ja työlästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakaan viimeksi ei kyllä toiminut mulla niin. Kaikkien tuotteiden kohdalla luki, ettei voi toimittaa haluamaani osoitteeseen. Piti tyhjentää koko ostoskori ja melleon yksitellen kokeilla, mitä tuotteita se herjaa ja mitä ei. Muuten ei voinut sitä päätellä. Ja ekalla kerralla, kun yritin tilata, heillä oli häiriö, etteivät voi toimittaa mitään ulkomaille (kysyin asiaa s-postilla). Erittäin hankalaa ja työlästä.
Taisi olla kesällä kun siellä oli tosiaan joku häiriö ja herjasi kaikista tuotteista. Sain kuitenkin ne myöhemmin samana päivänä tilattua paitsi paristot. Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut.

Olen kai tottunut siihen, että netissä on kaikenlaisia häiriöitä ja päivityksiä säännöllisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat