Jos pystyisit palaamaan ajassa taaksepäin vain kerran, mihin tilanteeseen palaisit ?

Vierailija

Saisit muuttaa vain yhden jutun, muuten kaikki muut muistot katoavat. Itse palaisin aikaan, kun tapasin ensirakkauteni, ja kohtelisin häntä paremmin.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Siihen hetkeen kun 16-vuotiaana tapasin väärän ystävättären. Hänen myötään lähti opiskelu luisumaan pieleen ja elämänhallinta muutenkin. Tein hirveän paljon vääriä ratkaisuja hänen myötävaikutuksellaan.

Vierailija

2.3.94 aamuun. En lähtisi töihin vaan selvittäisin asiat suuren rakkauteni kanssa. En tiennyt että hän tuli luokseni aloittaakseen oikean parisuhteen kanssani ja riitaannuimme yöllä. Aamulla lähdin töihin ja hän katosi selittämättä. Seuraavan kerran kuulin hänestä 16,5 vuotta myöhemmin. Silloin oli jo liian myöhäistä.

Menetimme intohimon, rakkauden, yhteiset lapset ja yhteisen elämän. Pikkujuttu....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi mitään koska asiat ja teot ovat johtaneet minut nyt tähän tilanteeseen jossa olen onelinen

Ihanasti sanottu. Mulla sama juttu. Onhan sitä monenlaista sähellystä ollut elämässäni ja muutamat asiat olisi voinut jätätä tekemättä, mutten muuttaisi mitään, koska silloin en olisi nyt tässä. Ja tässä haluan olla!

Vierailija

Olisin vaatinut mummolle kotihoitajan, kun rahasta ei ollut kiinni eikä mummon kunnosta. Äitini halusi perintörahat mahdollisimman nopeasti, eikä enää välittänyt äidistään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2.3.94 aamuun. En lähtisi töihin vaan selvittäisin asiat suuren rakkauteni kanssa. En tiennyt että hän tuli luokseni aloittaakseen oikean parisuhteen kanssani ja riitaannuimme yöllä. Aamulla lähdin töihin ja hän katosi selittämättä. Seuraavan kerran kuulin hänestä 16,5 vuotta myöhemmin. Silloin oli jo liian myöhäistä.

Menetimme intohimon, rakkauden, yhteiset lapset ja yhteisen elämän. Pikkujuttu....

Plääh..Sä olet nyt luonnut tosta jonkun romanttisen elokuvan mielessäsi missä oli traaginen loppu.Et voi tietää miten olis käynny vaikka olisitte yhteen päätynneet.Kaatuisko noin suuri rakkaus yhteen riitaan ja mies ajattelis että hyvästi elämäni nainen nähdään 16 ja puolen vuoden päästä?Nou,nou ei näin..

Vierailija

Ostaisin kämpän jonka halusin nuorena ja potkaisisin exakan pellolle, joka ei siihen suostunut muuttamaan.

Tietenkin tässä on sellainen koukku, että jos joutuisin tekemään samat työt uudestaan, niin ei helvetissä.

Tarkoititko ap, että tämä hetki pysyisi samana, mutta nyt asuisin siinä mun omassa asunnossani?

Vierailija

Ennen väkivaltaista tilannetta ulkomailla. Olisin pitänyt oman pääni enkä mennyt kaverin mukana. Itseä se asia epäilytti suuresti, mutta en osannut vieraassa suurkaupungissa yöaikaan lähteä omille teille. Enkä osannut sanoa, että EI MENNÄ.

uskon itseeni

Eroaisin vl-liikkeestä jo paljon aikaisemmin. Ei kaduta niinköön omasta puolesta, vaan siitä että lapset altistuivat väärille vaikutuksille aivan liian pitkään

Vierailija

4.12.70 n. klo 21. Olen tosin liian pieni muuttamaan itse mitään, mutta jos mutsi toimis toisin, niin säästyisin tulipalolta. Elämästäni olisi varmasti tullut toisenlaista.

Vierailija

Kukaan ei ilmeisesti haluaisi palata sellaiseen hetkeen, jossa olisi mahdollisuus estää jokin onnettomuus.

Minä palaisin hetkeen ennen Estonian lähtöä ja soittaisin vaikka pommiuhkauksen laivalle, ettei se lähtisi.

Vierailija

Uusivuosi 1982 jolloin tapasin nykyisen rakkaani ja menimme meille yöksi, juttu ei kuitenkaan siitä edennyt mihinkään. Löysimme toisemme uudestaan yli 30 vuoden jälkeen ja välillä vähän harmittelemme ettemme ole viettäneet koko elämäämme yhdessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat