Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonokierukka ja halut

miettivä

Mietin, että laitatanko hormonikierukan. Olen jo 43 ja minulla ei ole sitä koskaan ennen ollut. Ongelmana on se että minulle on jo pitkään ollut halut hukassa mutta yritän silti avioliittovelvollisuuksia jatkaa. Ovulaation aikaan seksi on ihan jees :) Mutta mietin että jos kierukan laittaa voi loppua menkat kokonaan niin loppuuko ne halutkin jotka on ovulaation aikaan ollut????!!! Kannattaako.....

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä pohditaan myös ehkäisykysymystä . Pillereillä multakin on halut aina kaikonneet, ja alapää on kuin sahara. Olo on seksin puolesta muutenkin kuin koomassa, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Tiedämme molemmat, että nämä naisen vaihtoehdot on kohdallani huonoja,  ja jo kuparikierukasta tuli niin kamalat kivut vuotoineen, että sitä en edes harkitse enää. Mieskin väitti että langat nipistelee munan päätä siellä pohjalla. Hormonikierukka ei liene fyysisiltä ominaisuuksiltaan sen kummempi, joten jätän väliin varmaan senkin.

Meillä nyt tapellaankin sterilisaatiosta, koska lapset on nyt tehty jo. Kyllähän se miehelle olisi helpompi ja riskittömämpi, mutta kun ei ressukka uskalla...

Selibaatti tai kortsu, siinäpä ne sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat