Kerrostalojen "heippalaput"

Vierailija

Tuli Ilta-Sanomien yhdestä jutusta mieleen, että minkälaisiin heippalappuihin olette kerrostalon ilmoitustaululla törmänneet? Onko teidän rapussa kiivastakin tämä kommentointi? Kertokaa kaikista parhaimmat jutut, kaipaan piristystä tähän iltaan.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Asuin ekaa kertaa kerrostalossa, ja ajattelin, että minähän en heippalappuja kirjoittele. Käyn keskustelemassa asiasta kasvotusten. Se oli virhe. En suosittele kenellekään. Siitä lähtien kirjoittelin heippalapun jos oli jollekulle jotain asiaa. Nimettömänä.

Vierailija

Meillä oli kerran ilmoitustaululla heippalappu :" Hei! Kuka sitten oletkin, voisitko yrittää paneskella hiljempaa. Talossa asuu lapsia".

Vierailija

täällä oli hetki sitten rapussa suunnilleen tälläinen:

"Hei sinä ylä kerran virtanen, voitko ystävällisesti siirtää sänkysi patterista irti 
asunto nro 10!"

myöhemmin tuli vastaus:

" täältä saa hakea korvatulppia jos vituttaa ettei itse saa seksiä!
t: asunto 10 

Vierailija

On jo jonkin aikaa tehnyt mieli kirjoittaa sellainen, koska joku vajakki paiskoo täällä oveaan niin kovaa, että varmaan puoli taloa kuulee. Kaikkina vuorokaudenaikoina. Vituttaa aivan suunnattomasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On jo jonkin aikaa tehnyt mieli kirjoittaa sellainen, koska joku vajakki paiskoo täällä oveaan niin kovaa, että varmaan puoli taloa kuulee. Kaikkina vuorokaudenaikoina. Vituttaa aivan suunnattomasti.

Minulla on sellainen vanha ovi, jota ei saa nätisti suljettua ulkoa päin. Se ei mene kunnolla kiinni, jos sitä ei työnnä kunnolla. Vältän paiskomista, mutta se työntökin kuuluu kyllä varmasti. Pahoittelen! :-(

Vierailija

En tiedä kuuluuko tämä heippalappu-kategoriaan, mutta itse jätin kerrostalon ilmoitustaululle lapun, jossa toivoin naapurien ottavan yhteyttä jos koirani metelöi päivisin. Olin ottanut koiranpennun loman alkajaisiksi ja olin palaamassa koulun penkille. Kukaan ei kylläkään valittanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen vanha ovi, jota ei saa nätisti suljettua ulkoa päin. Se ei mene kunnolla kiinni, jos sitä ei työnnä kunnolla. Vältän paiskomista, mutta se työntökin kuuluu kyllä varmasti. Pahoittelen! :-(

No tämä ei ole mitään työntämistä vaan ihan aggressiivista paiskomista. Eikä tässä talossa ole vanhoja ovia. Kyllä kyse on siitä, ettei osata ottaa muita huomioon ja eletään kuin jossain pellossa.

Vierailija

No onpas mammoilla tylsiä naapureita vai pitäisikö sanoa, että liian normaaleita. Meillä on lappuja harva se päivä, yksi mamma myös laittaa joka sunnuntai jonkun raamatunlauseen ilmoitustaululle. Mun pyörään oli kerran laitettu pyöräkellarista lappu, että tämä on minun paikkani idiootti.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Mä muutaman viikon seurailin sivusta pyykkituvan varauskirjan viestittelyä. Nauroin vedet silmissä, kun ihmiset jotenkin niin pirun tosissaan kirjoittelivat ja vihasivat jo toisinaan. Kun tappouhkauksia alkoi tulla, niin siinä vaiheessa kirjoitin isolla sinne väliin: RAUHOITTUKAA!

Sitten ne pyytelivät anteeksi toisiltaan, pahoittelivat tilanteita ja puhuvat kukkaiskieltä hetken aikaan... sama mylly alusta. En tällä kertaa ollut mä, joka aloitti kiertokulun uudestaan.

Sorry, tästä on lähes 20 vuotta, en muista yksityiskohtia. 

Vierailija

Laitoin kaikkien naapurien postiluukuista ltulostamani laput:
MÄ TUUN JA PANEN SUA PERSEESEEN KUN VÄHITEN SITÄ ODOTAT! TERVEISIN (Huumehörhön naapurini nimi ja osoite)"
On ilo seurata miten muut asukkaat karsastaa sitä, suunnittelen jo uusia lappuja.

Vierailija

Pyykkitupaan laitoin jonkun tulikivenkatkuisen viestin kun joku idiootti oli mun vuorolla pyykkäämässä! Joku lli kirjoittanut viereen "tätä on tapahtunut usein. Epäilen venäläisiä".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat