Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin just jumpiest. Haluatko kysyä jotan?

Vierailija

ev

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jumpiest kuulostaa aika mukavalta :) Ei kysyttävää.

Mäkin ajattelin, kun tuon otsikkoni näin, että pitäiskö tästälähtien jumpan olla aina jumpie. Kuulostaa hilpeämmältä jotenkin.

Ap

Vierailija

No mikä jumppa? Oon kade, kun en pääse kahdesta syystä, menkka ja jalka kipee. Kävin kyllä salilla eilen tekemässä yläkropan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikä jumppa? Oon kade, kun en pääse kahdesta syystä, menkka ja jalka kipee. Kävin kyllä salilla eilen tekemässä yläkropan. 

Olin pilateksessa. Mullakin on menkat, mutta ei oo enää lasten jälkeen ollut kipuja, niin ei haittaa liikkumista.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olin pilateksessa. Mullakin on menkat, mutta ei oo enää lasten jälkeen ollut kipuja, niin ei haittaa liikkumista.

Ap

Pilates on lempparini ja siinä ei jalka onneksi estä käymästä. Sitä vaan ei meidän sali tarjoa iltaisin kuin kerran viikossa. Oletko kauan harrastanut/huomannut kiinteytymistä tai notkeutumista? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Pilates on lempparini ja siinä ei jalka onneksi estä käymästä. Sitä vaan ei meidän sali tarjoa iltaisin kuin kerran viikossa. Oletko kauan harrastanut/huomannut kiinteytymistä tai notkeutumista? 

Mä käyn tuommoisella kylätalolla. Olen harrastanut on/off varmasti yli kymmenen vuotta. Kyllä varmasti pilateskin on tuonut notkeutta, varmasti kaikki kehonhallintalajit tuo sitä. Oon harrastanut joogaa, myös vähän aikaa astangaa. En osaa sanoa kiinteydestä, oon tehnyt kaksilastakin tänä aikana. Pilates on tosi hyvä laji, mutta lihaskunnon tekeminen on kyllä sen rinnalla tosi tärkeää. Se puoli on viime aikoina jäänyt monestakin syystä liian vähälle.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat