onko palstalla koskaan oikeasti miehiä?
Kommentit (17)
Joo, yhtä paljon kuin mielikuvituslääkäreitäkin.
Keskenkasvuisia autisteja ylilaudalta ja nekin teeskentelevät olevansa naisia.
On täällä trolleja jotka on miehiä, jotkut miehet tulevat tänne vittuilemaan kun on tylsää, näin joku mulle kertoi, yks mies kerto käyvänsä kännissä täällä trollaamassa.
Minut on joskus nähty täällä.
-Mies 29v + 1v-
On, kurkkasin juuri housunkauluksesta.
95% tai enemmän naisia, loput trolleja, poikia. Miehiä ehkä muutama.
Vierailija kirjoitti:
yks mies kerto käyvänsä kännissä täällä trollaamassa.
Tämä. Nyt tosin selvinpäin.
Ei täällä jaksa tavallinen perushyvä mies alkukiinnostuksen jälkeen käydä. Samaa höpinää eri muodossa koko ajan. Mä käyn enää kerran parissa viikossa ja jatkossa en varmaan sitäkään. Kun ei ne jutut miksikään muutu. Aina pettymys täällä käynti.
Vierailija kirjoitti:
39 vuotias ainakin on
Paitsi kun M39 on nyt M39+1 :)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä jaksa tavallinen perushyvä mies alkukiinnostuksen jälkeen käydä. Samaa höpinää eri muodossa koko ajan. Mä käyn enää kerran parissa viikossa ja jatkossa en varmaan sitäkään. Kun ei ne jutut miksikään muutu. Aina pettymys täällä käynti.
Totta, kiertää kehää, ei oo kauheen mielikuvituksellista tai edes hauskaa juttua.
Jokainen vuorollaan vain kertoo mistä ei tykkää ja sitten kilpaa haukutaan kaikki.
Käyn pari kertaa viikossa täällä. Ehkä mut sitten lasketaan vakiokävijäksi.
Vierailija kirjoitti:
On täällä trolleja jotka on miehiä, jotkut miehet tulevat tänne vittuilemaan kun on tylsää, näin joku mulle kertoi, yks mies kerto käyvänsä kännissä täällä trollaamassa.
Naisethan ei koskaan trollaa, ei ikinä. Se on vastoin naisen aina-niin-feminiinistä ja kilttiä luonnetta.
Ei. Miehiä ei todellisuudessa ole olemassa ollenkaan. He ovat kaikki vain onnettomia trollaajia.
Olen oikea mies, mutta en tiedä voiko mut laskea vakioksi