Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko kellään heittää vanhentuvan leffalipun koodia? :(

Vierailija

Haluaisin hurjasti leffaan, mutta varaa ei ole, nippanappa ruokaan. Sairauden takia menetin ammatin ja aloin opiskelemaan, hyvä kun rahat riittää ruokaan.

Haluaisiko joku auttaa antamalla vanhentuvan leffalipun koodin? Pelastaisitte syksyni! Kiitos.

Kommentit (4)

miksi antaisi?

Tuskin kun voivat itse käydä vaihtamassa sen lipun lipuksi leffaan joka on vaikka vasta kuukauden päästä.

hölmöjä

Vierailija kirjoitti:
Tuskin kun voivat itse käydä vaihtamassa sen lipun lipuksi leffaan joka on vaikka vasta kuukauden päästä.

Tämä. Joku tosi yksinkertainen naapuri oli teipannut ilmoitustaululle samana päivänä vanhenevan lipun koska ei kerennyt sinä päivänä elokuviin. Otin lipun ja vaihdoin sen jurassic world 3d leffan ennakkolippuun. Leffa ei ollut vielä edes ensi-illassa :D heittääkö joku lahjalippuja oikeesti menemään eikä vaihda sitä leffalipuksi sellaiselle päivälle ja näytökseen mihin kerkeää varmasti, vaikka parin viikon päähän :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä. Joku tosi yksinkertainen naapuri oli teipannut ilmoitustaululle samana päivänä vanhenevan lipun koska ei kerennyt sinä päivänä elokuviin. Otin lipun ja vaihdoin sen jurassic world 3d leffan ennakkolippuun. Leffa ei ollut vielä edes ensi-illassa :D heittääkö joku lahjalippuja oikeesti menemään eikä vaihda sitä leffalipuksi sellaiselle päivälle ja näytökseen mihin kerkeää varmasti, vaikka parin viikon päähän :D

Onko yksinkertaisuuden määritelmä se, ettei tiedä jokaista leffateatterin sääntöä vai se, että haluaa antaa lahjan köyhälle naapurilleen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko yksinkertaisuuden määritelmä se, ettei tiedä jokaista leffateatterin sääntöä vai se, että haluaa antaa lahjan köyhälle naapurilleen?

Tai ettei pidä sitä lahjalippua niin tärkeänä, että viitsii nähdä vaivaa sen kanssa veivaamiseen ja vaihtamiseen? Ehkä naapuri ei päässyt vaihtamaan lippua samana päivänä päivänä, tuskin ne vanhentunutta vaihtaa?

Ylläri että tässäkin taas se ahnein ja epäkiitollisin sai sen ilmaislahjan, maailma ei oo kyllä reilu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat