Mies haukkui minua poikien saunaillassa "tukevaksi"

Vierailija

Kun yksi kavereistaan oli kysynyt että voiko suihkuhuoneessa olevalle muovipenkille istua niin mies oli sanonut "Istu vaan, kyllä tuo meidän emäntäkin siinä istuu vaikka onkin tukeva"

Että kiitosta vaan, olen 170cm/69kg
Poikamme 16v oli saunassa mukana ja häneltä kuulin että minusta oli sanottu näin.

Miehelle sanoin ja hän väitti ettei muista mitä on puhunut kun oli kännissä.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

No siis totuushan on että olet vähän tukeva ainakin jos kaikki liha on kertynyt keskivartalolle.

Mutta se että miehesi kutsui sinua emännäksi oli minusta kamalampaa.

Vierailija

Oho! Joku totuuden siemen hänen puheissaan on. Siis en tarkoita, että olisit tukeva, mutta miehesi taitaa ajatella niin.
Surullista.

Vierailija

Alkaa teikäläiselläkin kuitenkin tuo BMI koputtelemaan 24 eli normaalipainon ylärajoilla. Et ihan keijukainenkaan tai hirveän hoikka kuitenkaan ole. Ehkä jonkun mielestä jopa hieman tukeva normaalipainon rajoissa. En jaksaisi itse vetää hernettä nenään.

Vierailija

Juu. Kyllä nyt kannattaa erota.

Äläkä ota ollenkaan huomioon tuota tilannetta, missä tuo on todennäköisesti ollut vain keveä humoristinen heitto.

Ukko pihalle vaan!

Vierailija

Painan kymmenen kiloa vähemmän ja koen olevani tukevassa kunnossa. Vaikkei minulla olekaan vatsaa, niin esimerkiksi reidet ovat "tukevat" ainakin omaan silmääni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Painan kymmenen kiloa vähemmän ja koen olevani tukevassa kunnossa. Vaikkei minulla olekaan vatsaa, niin esimerkiksi reidet ovat "tukevat" ainakin omaan silmääni.

Saman pituinen kuin ap siis.

realisti

Todennäköisesti olet tukeva, tai et ainakaan mikään "siro" tai hoikka noilla mitoilla. Vaimo painaa 7 kiloa vähemmän ja on naiseksi todella lihaksikas, eli tavallaan myös "tukeva".  

Myös se, että vedät herneet asiasta kertoo myös paljon. Jos asia harmittaa noin paljon niin laihduta vaikka 5 kiloa, se vaikuttaa jo paljon kun et ole vielä ylipainoinen. Jos olet itsesi kanssa ihan sujut voit huoleta olla vähän tukeva, siittä ei ole mitään terveys- tai muitakaan haittoja vielä noilla mitoilla. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat