ne rakit on pidettävä vi**u kiinni!
Terveisiä vaan sullekkin ämmä kotkaan!
Tajuatteko te, että vaikka se karvaturri ei mitään tekiskään niin olemassa on koirakammoisia ihmisiä kuten minä. Jo pelkkä hihnassa oleva koita saa sydämen vähän tykyttämään, mutta pitää vielä vapaana olevia isoja vilkkaita päälle pomppivia rakkeja pitää vapaana!?
Pelkään koiria ja sitten tulee jonkun ämmän rakki hyppimään kohti ja omistaja vaan nauraa ei se mitään tee. Ihan sama vaikka ei tekisikään minä pelkään ja saatan pelkoperseessä paniikissa huitasta jotain eniten tekis mieli potkasta tollasia omistajia pataan!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Koirat vapaaksi vaan, ne on luotu juoksemaan
Koira vaan jää toiseksi auton kanssa törmätessään...
Rakastan koiria, ja useimmat koiranomistajat ovat asiallisia ihmisiä, eikä minua haittaa, jos pitävät tottelevaisia koiriaan jossain väljällä alueella irti. Mutta mulla on just tämmöinen kokemus, jossa koira juoksee ihan kaupunkialueella räksyttäen mua kohti ja omistajat a) naureskelevat "ei se sua syö" ja b) haukkuvat ja kiroilevat, kun ehdotan koiran ottamista kiinni. Huom. koira syöksähteli myös pyöräilijöiden kimppuun, moni melkein kaatui. En vaan ymmärrä, missä pellossa tuollaiset koiranomistajat on kasvatettu.
Sitten on oma lukunsa nämä mummot, joilla on koira kyllä hihnassa, mutta hihnan annetaan olla pitkänä ja kun koira esim. kipittää lenkkeilijän ympäri, niin sopotetaan "no voi voi...tää on niin seurallinen...no mites sinä nyt tuolla lailla..." aargh. Mutta nää mummot kyllä kestän, mutta en noita edellisiä. Ja siis kunpa tajuaisitte, että tässä ei ole kyse koiravihasta, mulla on itselläkin ollut koita ja todella pidän niistä, mutta tuollaista ei voi hyväksyä.