Olen ihastunut mieheen mutta hänellä on tarantella, minulla on araknofobia =(

Vierailija

Vaikka kuinka hän vannoo että hämis pysyy terraariossaan niin ei auta. Kyseessä on itse väsätty terraario ja pelkään että hämis tulee sieltä jostain läpi. Hän ei kuitenkaan suostu luopumaan hämähäkistään. Alan aina kiljua ja huutaa, täristä kun näen hämähäkin. Hän ei ota ongelmaani todesta.

Kommentit (15)

Vierailija

Hanki apua fobiaasi, jos haluat jatkaa miehen kanssa. Et voi vaatia miestä luopumaan lemmikistään oman, hoidettavissa olevan ongelman takia. 

Vierailija

Minulla jäisi seurustelu väliin, en suostuisi olemaan samassa asunnossa. Mulla on myös tosi paha araknofobia, esim valokuvatkin on liikaa mulle. Takuuvarma paniikkikohtaus olisi tiedossa, jos tuollaiseen tilanteeseen joutuisin.

Vierailija

Välillä tulee mietittyä onko näistä aloituksista yksikään enää aito. Osaako joku sanoa jotain keskustelupalstoja, joilla ihmiset puhuvat oikeista asioista? Rekisteröitymispakko ei haittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Välillä tulee mietittyä onko näistä aloituksista yksikään enää aito. Osaako joku sanoa jotain keskustelupalstoja, joilla ihmiset puhuvat oikeista asioista? Rekisteröitymispakko ei haittaa.

Mitä kummallista tässä aloituksessa oli? Minullakin on paha araknofobia, enkä taatusti menisi jonkun kämppään, jos siellä on jättimäinen hämähäkki. Ei ap.

Vierailija

Kyllä se mies hämähäkkinsä hävittää, jos on sinusta oikeasti kiinnostunut. Jos ei suostu hävittämään niin unohda koko mies, ei hän sinusta välitä.

Vierailija

Ymmärrän sua niin hyvin :) Mun miesystävällä on valtava palatsi, ja mulla tietenkin torikammo. Nykissä sillä on pilvenpiirtäjä, eikä voida sinnekään muuttaa, kun mulla sattuu myös olemaan hissikammo. Ei mee tasan nallenamut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua fobiaasi, jos haluat jatkaa miehen kanssa. Et voi vaatia miestä luopumaan lemmikistään oman, hoidettavissa olevan ongelman takia. 

Hämähäkki lemmikki ;D

Kyllä on hämärtynyt pahasti normaalielämän rajat. Kissa tai koira on lemmikki. Erilaiset terraarioeläimet ovat tarkkailtavia viihdykkeitä. 

Lemmikkiä voi pitää vaikka sylissä, siinä lienee lemmikin määritelmä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarantella on iso ja karvainen, mutta ei mitenkään erityisen vaarallinen.

Ja mitenkähän tämä tieto auttaa hämähäkkikammoista? Tajunnallisella tasolla tiedän, etteivät ne kotimaisetkaan hämähäkit ole vaarallisia. Silti niiden näkeminen aiheuttaa suunnatonta kauhua.

Nro 5

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkki lemmikki ;D

Kyllä on hämärtynyt pahasti normaalielämän rajat. Kissa tai koira on lemmikki. Erilaiset terraarioeläimet ovat tarkkailtavia viihdykkeitä. 

Lemmikkiä voi pitää vaikka sylissä, siinä lienee lemmikin määritelmä. 

Vaikka sinua ei kiinnosta hämähäkki lemmikkinä niin se ei tarkoita että koko maailma ajattelisi samoin. Hämähäkkiä voi pitää kädessä, sitä ruokitaan ja sen kasvua seurataan. Miten tämä eroaa vaikka hamsterista muuten kuin ruokavalion puolesta?

Vierailija

Tarantella on tanssi. Tarantula on hämis.
Itsellä ei ole hämiskammoa, mutta voin kyllä hyvin ymmärtää ettei halua olla samassa tilassa sellaisen kanssa. Jos mies ei suostu edes keskustelemaan asiasta, etsi uusi mies. Toki kannattaa yrittää handlata pelkoaan paremmin, mutta en usko että se on se ainoa oikea ratkaisu tässä.

Vierailija

Jäisi mullakin väliin, en pystyisi. En pystyisi nukkumaan saati muutenkaan relaamaan asunnossa, jossa tietäisin olevan vaikkakin sitten terraarion lasin takana noin ison hämähäkin. Pienemmänkin vuoksi järkkyy mielenrauha.

Pienenä pelkäsin muuten ihan aidosti, kun isoveli alustavasti suunnitteli ottavansa lemmikiksi tuollaisen hämähäkin. Ajattelin tuolloin pienessä mielessäni että sitten minun täytyy vain karata kotoa, koska sinne samaan taloon en voi jäädä hämähäkin kanssa asumaan. Ei sitten ottanut, minä saatoin vaikuttaa siihen asiaan. :)

Vierailija

En minäkään luopuisi kissoista miehen takia.Jos kohdalle tulisi maailman ihanin allergikko,niin olisi miettimistä,mutta kyllä kissat voittaisivat varmaan.Tosin mulla on jo perhe,aikuinen tytär perheineen,ei enää pesiytymistä,mutta varmaan siinäkin tapauksessa etsisin ihmisen,joka olisi kanssani samoilla raiteilla.Ymmärrän,että hämähäkki tai käärme voi olla tärkeä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat