HM BALMAIN ( vain aiheesta kiinnostuneille )
Pääsitekö HM-sivuille helposti? Itse en pääse...tasan klo 11 yritin ensimmäisen kerran. Mitä haluatte - aiotte ostaa ko. mallistost (Balmain) ? Itse yritän saada sen nahkatakin, sekä vihreän paidan, jossa korkea kaulus.
:)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Rämpytin päivitä-nappia heti 11 jälkeen jatkuvasti, sivusto alkoi toimimaan 11.03, äkkiä puolessa minuutissa kamat ostoskoriin ja maksamaan :D Itse ostotapahtumaan meni varmaan alle minuutti.
Tilasin itselleni nämä
tuo miesten valkoinen bleiseri
http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaatehuone/files/2015/05/p1touko15.jpg
tämän neuleen
https://instagram.com/p/9I-A65iNNp/?taken-by=cheekofficial
sekä sen biker-nahkatakin
http://thoushaltnotcovet.net/wp-content/uploads/2015/10/hm-balmain-mens-...
Sivusto muuten toimi hyvin johonkin 11.15 asti ainakin minulla, jolloin taas jumahti. Siinä välissä ihan mielenkiinnosta katsoin alkaako tavarat hävitä, ja pari mekkoa taisi olla jo loppuunmyytyjä ihan muutamien minuuttien jälkeen
pääseekö porukka nyt sinne? mä en pääse vieläkään siis hmn nettisivuille... prkl
Vierailija kirjoitti:
No voi ihminen, olet nyt sekoittanut "tuote on tulossa pian" - siihen, että se olisi loppuumyyty - kun niitähän alettiin myymään katsos verkkokaupassa vasta klo 11 tänään.
Mutta joo, en pääse niille sivuille minäkään. Tasan klo 11 klikkasin ekan kerran. Aikamoista kusetusta - ja arvatenkin kaikki on loppu sitten, kun sinne vihodin, joskus huomenna ehkä - pääsee.
Osassa kyllä luki eilen ihan selvällä suomen kielellä "loppuunmyyty". -4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi ihminen, olet nyt sekoittanut "tuote on tulossa pian" - siihen, että se olisi loppuumyyty - kun niitähän alettiin myymään katsos verkkokaupassa vasta klo 11 tänään.
Mutta joo, en pääse niille sivuille minäkään. Tasan klo 11 klikkasin ekan kerran. Aikamoista kusetusta - ja arvatenkin kaikki on loppu sitten, kun sinne vihodin, joskus huomenna ehkä - pääsee.
Osassa kyllä luki eilen ihan selvällä suomen kielellä "loppuunmyyty". -4
No eiköhän kyseessä ole ollut joku tekninen bugi tms. Turha tämmöisestä edes väitellä, luki mitä tahansa. Vaatteet tulivat tänään klo 8 myymälöihin ja nettiin klo 11
Kuinka monta kpl näitä oli myynnissä? Ilmeisesti hyvin rajoitettu määrä.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Virtasella on aitoja Balmainin vaatteita, nyt pissikset yrittää samaa jollain H&M-vaatteilla joissa pelkkä yhteistyömerkki mutta jonka laatu ei todellakaan vastaa aitoa Balmainia :D
Minusta se on hienoa että naisella joka on oikeasti ihan itse saavuttanut jotain on Balmainin vaatteita, mutta jos niitä ei ole itse tienannut niin eivät ne henkkamaukkarytkyt ole sitä kummempia. Suomen jääkiekko- ja formulanaiset nyt eivät vaan ole mitään maailmanluokan seurapiirikaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Virtasella on aitoja Balmainin vaatteita, nyt pissikset yrittää samaa jollain H&M-vaatteilla joissa pelkkä yhteistyömerkki mutta jonka laatu ei todellakaan vastaa aitoa Balmainia :D
No sehän on itsestäänselvyys, mutta minusta on kiva saada hieman ''luksusta'' perustuloisen vaatekaappiinkin. Esimerkiksi miesten 100% villaa oleva bleiseri 90, ei paha varsinkaan jos laatu on edes siedettävä :) Villakangastakitkin oli yllättävän edukkaita verrattuna muissa Suomen kaupoissa myytäviin, ''merkittömätkin'' saattavat olla paljon kalliimpia
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa lukee että asusteet myyty loppuun netistä.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö kukaan liikkeessä? Millainen meininki.
Pissikset tappeli vaatteista joissa roikkui langanpätkiä.
Mitä materiaalia vaatteet olivat? Entä mitä noi huonot ja roikkuvat vaatteet olivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö kukaan liikkeessä? Millainen meininki.
Pissikset tappeli vaatteista joissa roikkui langanpätkiä.
Mitä materiaalia vaatteet olivat? Entä mitä noi huonot ja roikkuvat vaatteet olivat?
Riippui vaatteesta, jotkut olivat keinokuituja ja jotkut 100% villaa, nahkaa jne. Oli myös käsinkirjailtuja mekkoja ja bleisereitä, mutta se näkyi sitten reilusti hinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa lukee että asusteet myyty loppuun netistä.
Linkki?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2434448/onko_kukaan_paassyt_henkkamaukan…
Toimii ja sain tilattua kaikki mitä halusinkin!
Vielä on paljon jäljellä eri kokoja
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Minttu Virtanen? Sori nyt vaan mutta eiköhän tuo Balmain mallisto kiinnosta suomalaisiakin ihan muista syistä kuin jonkun tuntemattoman "julkkiksen". Itse olen tykännyt Balmainista jo vuosikaudet ja pidin myös tästä H&M yhteistyöstä. Ei minua haittaa että eivät ole aitoja Balmaineja, onhan hintakin kohtuullisempi, kun ne normaalisti maksaa tonneja tai jonkun verran alle jossain aleissa. Esimerkiksi tämäkin hame:
http://www.farfetch.com/fi/shopping/women/item10527424.aspx
maksoi reippaasti yli tonnin aikanaan, nyt siitä oli punainen edullinen versio H&M:n kanssa. Miksipä ei? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Minttu Virtanen? Sori nyt vaan mutta eiköhän tuo Balmain mallisto kiinnosta suomalaisiakin ihan muista syistä kuin jonkun tuntemattoman "julkkiksen". Itse olen tykännyt Balmainista jo vuosikaudet ja pidin myös tästä H&M yhteistyöstä. Ei minua haittaa että eivät ole aitoja Balmaineja, onhan hintakin kohtuullisempi, kun ne normaalisti maksaa tonneja tai jonkun verran alle jossain aleissa. Esimerkiksi tämäkin hame:
http://www.farfetch.com/fi/shopping/women/item10527424.aspx
maksoi reippaasti yli tonnin aikanaan, nyt siitä oli punainen edullinen versio H&M:n kanssa. Miksipä ei? :)
Tuo tonnin hame on viskoosia ja spandexia, H&M:n versio 100% silkkiä. En ihan ymmärrä.
Menkää Tukholmaan, siellä kuulemma vaaterekit täynnä näitä Henkkamaukka-Baalmäänejä, ruotsalaisille ei enää nämä ilmeisesti kelpaa??