Jos venäläisen koneen pudotti pommi, alkaako siitä 3. maailmansota?

Vierailija

Ei kyllä hyvää seuraa jos käy ilmi että on pommi. Venäjä ei jätä sitä siihen.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ampuhan heidän kaverinsa Ukrainan separitistit alas hollantilaisen matkustajakoneen, eikä siitä sota syttynyt.

Nimenomaan hollantilaisen matkustajakoneen. Hollanti ei liene yhtä sotaisa kansa.

Vierailija

Ryssät lähti sotimaan lähi-itään ja sai nyt vastauksen. Pommihan se on ollut aivan selvästi ihan alusta saakka. Lentokone ei räjähdä ilmassa ilman pommia tai ohjusta.

Vierailija

Poliitiikka on mielenkiintoista. Itse näin heti ihan amatöörinä kuvista, että kone on räjähtänyt ilmassa ja että väitetty tekninen vika ei ole syynä. Turismia ei haluta tappaa ja valehdellaan tämän vuoksi päin naamaa.

Vierailija

Minä epäilen kyllä ihan teknista vikaa. Jos lentoyhtiö ei ole kyennyt maksamaan palkkaa lentäjille kuukausiin, niin kuinka ne olisi huolehtineet huolloista ja tarkistuksista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ampuhan heidän kaverinsa Ukrainan separitistit alas hollantilaisen matkustajakoneen, eikä siitä sota syttynyt.

Nimenomaan hollantilaisen matkustajakoneen. Hollanti ei liene yhtä sotaisa kansa.

Secoli malesialainen kone. Ja hollantilaisten tutkimuksen mukaan sen pudotti venäläiset. Venäläiset taas on jo valmiiksi pommittamassa Syyriassa Isisiä, joka väittää pudottaneensa sen venäläisen koneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen kyllä ihan teknista vikaa. Jos lentoyhtiö ei ole kyennyt maksamaan palkkaa lentäjille kuukausiin, niin kuinka ne olisi huolehtineet huolloista ja tarkistuksista?

Se olisi vielä huolestuttavaa jos koneissa joilla yleisesti lennetään Euroopassa, voi olla tekninen vika joka repii koneen kappaleiksi. Täysin mahdoton ajatus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä poinnti. Jos kone on riittävän surkeassa kunnossa, niin olettaisin, että se tosiaan voi hajota osiin ihan normaalikäytössä. Ja jos yhtiön huolimattomuus on tosiaan tuolla tasolla, niin kauheita tapahtuu ennen pitkää aivan terrorismista ja muista ilmiöistä riippumatta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan mutuna heitän että huollot saatettiin maksaa niillä palkkarahoilla..

Vierailija

Uutiskanava CNN:n mukaan useat eri tiedustelulähteet Yhdysvalloissa kertovat epäilyistä, että äärijärjestö Isis tai sitä lähellä oleva taho on vastuussa koneen pudottamisesta. Lähteet kuitenkin korostavat, että konkreettisia todisteita ei vielä ole. Epäilyt perustuvat tiettävästi tiedustelun sieppaamiin viesteihin.

Pommi olisi epäilyjen mukaan viety koneeseen Egyptin Sharm el-Sheikhin kentällä olevan apurin avulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat