Seksikumpanilla vauvakuume :/ Uskaltaakko enää jatkaa?

Vierailija

Ollut nyt vuodenmittainen seksisuhde naisen kanssa. Eilen hän laitteli viestiä, että menkat ollut myöhässä ja nähnyt vauvasta unta. Puheet viittasi pahasti vauvakuumeiluun ja myönsikin. Noh kuukautiset kuitenkin alkanut huh..

Nyt vaan pohtinut, että uskaltaako enää olla - lopettaa ennenkuin vahinko käy?

Ehkäisy pelkästään kondomin varassa ja sekään ei 100% suojakaan ole:/

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Äkkiäkös siihen kumiin saa reiän....älä jatka, koska kohta huomaat olevasi isä. Itse en en vieläkään tajua niiden naisten logiikkaa, jotka luulevat että raskaaksi hankkiutumalla se mies haluaa perustaa perheen. Nainen olen.

Vierailija

En jatkaisi. Naisella on ilmeisesti tunteet nyt kuvioissa mukana, voitko itse jatkaa (enkä aio alentaa sinua ajatuksella "tietysti se haluaa jatkaa, sehän on mies, miehet ajattelee aina vaan munallaan"), kun tiedät että toinen haluaa ilmeisesti enemmän siinä kuin sinulle riittäisi edelleen pelkkä seksi? Päästä naisesta irti, jos hän itse ei osaa irtautua sinusta.

Vierailija

Karkuun ja äkkiä. Jos tosiaan kyse on pelkästään seksisuhteesta, niin ei kannata jatkaa. Jos et itse halua lasta, niin lopettaisin tuon kuvion. Aika riskillä menet kyseisen naisen kanssa.

Vierailija

Ehkä tuo nainen ei tosiaan teksisi aborttia jos tulisi raskaaksi, vaikket jäisikään hänen tuekseen. Eli jos et halua maksaa elatusmaksuja niin ei knnata jatkaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäkös siihen kumiin saa reiän....älä jatka, koska kohta huomaat olevasi isä. Itse en en vieläkään tajua niiden naisten logiikkaa, jotka luulevat että raskaaksi hankkiutumalla se mies haluaa perustaa perheen. Nainen olen.

Tai sitten velvollisuudentunnosta jää siihen perheeseen, mutta reissuillaan pettää menemään minkä kerkiää. Ei hyvä vaihtoehto tämäkään, joten suotavaa olisi, ettei yhtäkään miestä pakotettaisi isäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä nyt ainakin omia kumeja jatkossa.

Omat kumit ehdottomasti, mitä pidät itselläsi mukana.

Varmin tapa on lopettaa... 

Mutta, jos päätät pelata venäläistärulettia niin tosiaan omat kumit mukaan, jonka asetat itse ja otat mukaa lähtiessäsi tai ainakin peset huolella käytön jälkeen.

Vierailija

Jos kyse on sinun mielestäsi pelkästä seksisuhteesta etkä näe siinä enempää, niin nyt se selkäranka (kyllä, selkäranka) housuista ja sano, että olet tullut tulokseen että haluatte suhteelta / elämältä / tulevaisuudelta eri asioita ja haluat erota.

Sitten olet vapaa hakemaan uuden seksikumppanin ja tämä nainen saa harkita perheenperustamista jonkun toisen kanssa. Nimittäin on erittäin epäreilua roikottaa toista suhteessa jolla ei ole yhteistä tulevaisuutta.

Mä en moralisoi tuota teidän juttua, niin kauan kun kahdella ihmisellä on hauskaa niin mitä se mulle kuuluu. Mutta jos toinen osapuoli haluaisi enemmän, vakiintua tai vaikka muuttaa Australiaan ja toinen ei niin sitten voi olla parempi ettei jää painoksi nilkkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat