Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mielummin työtön vai sinkku?

Vierailija
04.11.2015 |

Jos jompi kumpi olisi oltava.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön. Jos nainen vaatii parisuhdeen edellytykseksi, että mies käy töissä, se kerto vain kuinka ahne ja itsekäs nainen on. Ei todellakaan kiinnosta mitkään ahneet ja itsekkäät horot, jota laskevat miehen arvon rahassa ja työssä.

Sua vältellään siksi, koska olet idiootti. Ihan suotta selittelet sinkkuutesi syitä sillä, että naiset itsekkäästi ja ahneesti odottavat miehen olevan aikuismainen ja normaali.

Vierailija
22/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. :( Voimia sinulle! Toivottavasti paranet.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen molempia .

Jäin työttömäksi YT:n jälkeen keväällä, vuosi aiemmin tuli avioero. Ajattelin työpaikan menetyksen jälkeen, että eipä oikein enää mikään voi mennä huonommin, niin kyllä voi. Tuli vielä tähän päälle rintasyöpädiagnoosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo. Sinkku.

Vierailija
24/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.

Tosin jos olisin hyvässä koulutustani vastaavassa duunissa voisin valita sinkkuudenkin.

Vierailija
25/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että jos on työllinen on mahdollista päästä pois sinkkuudesta.

Vierailija
26/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa olla sinkku, mutta en voisi kuvitellakaan olevani työtön. Minulla on aina takataskussa joku hyvä idea työhön ja en osaa istua kädet ristissä. N41

Vierailija
27/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo. Sinkku.

Helppo sinkku? ;)

Vierailija
28/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että jos on työllinen on mahdollista päästä pois sinkkuudesta.

Toki. Rahaahan naiset ensisi miehessä tuijottaa.

Vierailija
29/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, koska haluan tulla itse taloudellisesti toimeen. Ei mua työttömänä varmaan kukaan edes kestäis ku varmaan vaan mökkihöperöityisin

Vierailija
30/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo kysymys (...vaiko rinnastus?)

Onhan ihan  naimisissa olevia työttömiä vaikka kuinka paljon ja niin on niitä   naimattomiakin paljon  mukana  työelämässä. 

Tietysti on myös  paljon työttömiä jotka ovat sinkkuja, tai eronneita,  tai leskiä...

Mutta onhan   työelämässä  vaikka minkä verran perheellisiä...

Eli mihin tuolla rinnastuksella nyt oikein  pyritkään ja mikä olikaan nyt oikein se  kysymyksesi 'pointti' ?

(Se ei siitä sinänsä minulle vielä oikein selvinnyt...) Minusta kun  työpaikka ja perhesuhteet ovat aina  selvästi eri sarakkeisiin kuuluvia kysymyksiä. 

Vierailija
31/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua vältellään siksi, koska olet idiootti. Ihan suotta selittelet sinkkuutesi syitä sillä, että naiset itsekkäästi ja ahneesti odottavat miehen olevan aikuismainen ja normaali.

Kyllä se johtuu ihan sitä, että ahneet akat laskevat suhteen arvon työssä ja rahassa.

Vierailija
32/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku tietenkin.

Vierailija
33/33 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti työtön, en todellakaan vaihtaisi miestäni työpaikkaan. Ja näin akateemisena pätkätyöläisenä olen oppinut rakentamaan identiteettini muun kuin työn varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan