Olisitko mielummin työtön vai sinkku?
Kommentit (33)
Järkyttävää. :( Voimia sinulle! Toivottavasti paranet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen molempia .
Jäin työttömäksi YT:n jälkeen keväällä, vuosi aiemmin tuli avioero. Ajattelin työpaikan menetyksen jälkeen, että eipä oikein enää mikään voi mennä huonommin, niin kyllä voi. Tuli vielä tähän päälle rintasyöpädiagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Helppo. Sinkku.
Työtön.
Tosin jos olisin hyvässä koulutustani vastaavassa duunissa voisin valita sinkkuudenkin.
Musta tuntuu että jos on työllinen on mahdollista päästä pois sinkkuudesta.
Olisi ihanaa olla sinkku, mutta en voisi kuvitellakaan olevani työtön. Minulla on aina takataskussa joku hyvä idea työhön ja en osaa istua kädet ristissä. N41
Vierailija kirjoitti:
Helppo. Sinkku.
Helppo sinkku? ;)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että jos on työllinen on mahdollista päästä pois sinkkuudesta.
Toki. Rahaahan naiset ensisi miehessä tuijottaa.
Sinkku, koska haluan tulla itse taloudellisesti toimeen. Ei mua työttömänä varmaan kukaan edes kestäis ku varmaan vaan mökkihöperöityisin
Vähän outo kysymys (...vaiko rinnastus?)
Onhan ihan naimisissa olevia työttömiä vaikka kuinka paljon ja niin on niitä naimattomiakin paljon mukana työelämässä.
Tietysti on myös paljon työttömiä jotka ovat sinkkuja, tai eronneita, tai leskiä...
Mutta onhan työelämässä vaikka minkä verran perheellisiä...
Eli mihin tuolla rinnastuksella nyt oikein pyritkään ja mikä olikaan nyt oikein se kysymyksesi 'pointti' ?
(Se ei siitä sinänsä minulle vielä oikein selvinnyt...) Minusta kun työpaikka ja perhesuhteet ovat aina selvästi eri sarakkeisiin kuuluvia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sua vältellään siksi, koska olet idiootti. Ihan suotta selittelet sinkkuutesi syitä sillä, että naiset itsekkäästi ja ahneesti odottavat miehen olevan aikuismainen ja normaali.
Kyllä se johtuu ihan sitä, että ahneet akat laskevat suhteen arvon työssä ja rahassa.
Ehdottomasti työtön, en todellakaan vaihtaisi miestäni työpaikkaan. Ja näin akateemisena pätkätyöläisenä olen oppinut rakentamaan identiteettini muun kuin työn varaan.
Sua vältellään siksi, koska olet idiootti. Ihan suotta selittelet sinkkuutesi syitä sillä, että naiset itsekkäästi ja ahneesti odottavat miehen olevan aikuismainen ja normaali.