Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PERJANTAITA SYYSYSTÄVÄT :)

10.02.2006 |

Huomenta!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli parempi olo kun sain teiltä säteitä. Kyl tää tästä. En ole varmastikaan maailman ensimmäinen ihminen tässä tilanteessa. Psykkaan itseäni muun muassa sillä, Lempo ja mimmuli on saanut Gn valmiiksi tämän saman yhdistelmän kera. :) Kesällä sitten avoimessa vielä pari kurssia...

Mitä hiivattia mun piti vielä kirjoittaa. Ääh. En muista...

Hyvää elokuvailtaa ayppis. Toivottavasti pstyt Lempo nauttimaan omasta ajasta edes hiukkasen. Meitsillä on luvassa tänään joka vuotuinen sushi-ilta, johon mennään ensin Kepsun kanssa ja sitten voin jäädä itsekseni sinne pariksi tunniksi. Luxusta. Viime vuonna tämä meno jäi sattuineista syistä väliin :)

hk

Vierailija
22/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerron, että leffa odottaa katsojaansa, kunhan saadaan poika unille. Ja äidillä parit siiderit. Jotenkin tuntuu, että nyt kaipaa sidukkaa.

Päikyt oli reilun tunnin tänään, ei kiva. Mutta tais herätä nälkään poika. Toivottavasti ei muuhun, muuten yökin on varmaan kiva...

Ankkikselle pikaisesti onnea haastatteluun pääsystä ja onnea haastatteluun ja toivotaan, että Lillille löytyy hoitaja!

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulille voimia!

Hipsulle konekirjoitusnopeutta, selkeitä ajatuksia ja ennenkaikkea kestäviä istumalihaksia! :-)

Ankkikselle maanantaiseen haastatteluun tsemmpiä!

Kaikille unettomille ensiyöksi hyviä unenlahjoja.

Missä Ynis?

Missä Aavis?

Missä Mimmu?

Nyt miehen seuraksi. Meillä tänään 9 vuotta takana yhteistä taivalta. Reilun viikon päästä on hääpäiväkin. Kylmä Pepsi Max ja popkornit odottavat..Ai niin Ankkis, kyllä popparit tehdään meilläkin kattilassa. Eihän ne muuten maistu poppareille. ;-)

Lila75

Vierailija
24/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne aika katoaa?????

Melkein on suru puserossa ku ei oo pinoileen päässy!

Mielessä olette ollu kyllä! En ole siis edes taustaillu :(

Takki on tyhjä nyt, eilisen ja tän päivän pinot jaksoin kahlata läpi.

Ainoo mitä nyt alan selostaa on Jatulle.

Muistatko mitä puhuttiin ennen meidän reissuun lähtöä? Noista Typyn nukkumisista, veden juomisesta jne...? Eikö ne yöt parantunu sillon sen avaavan aikana vai olenko mä ihan dementikko? Vähenikö muuten juominen?

Edelleen mulla tako heti viestis luettua että tuttua... Tuntuuko susta että se ajatus astmasta on aivan hullu? Kun kuitenki allergiaa on taustalla ni ei se musta olis ihan mahdoton, vaikka kurjaa se oliskin... Jos haluut jutella livenä aiheesta (nii tai muuten vaan) ni soita ihmeessä.

Älköön kukaan ajatelko että sanon asian niin olevan. Toivoisin vaan Jatulle, ja Typylle samalla kanssa, hyviä yöunia ja oireetonta elämää. Mistä sit lie johtuukin.

En nyt sekaannu tuohon asiaan tän enempää. Jos et halua. Kertoisko muut astmasten äidit kuitenki heillä olleista oireiluista jotka helpotti lääkityksen alotuksen jälkeen?

Terkuin Kerppu ja Sassa (joka alkoi kieltäytyä ja ykätä kaurasta kahden kuukauden jälkeen :(( ja jolle nyt kokeillaan Oolannin pottua)

Vierailija
25/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että joku kaipaa... Olen ollut nyt kyllä ihan kiinni noissa lapsukaisissa ja siivouspuuhissa pari päivää, mutta lukemassa olen pinot käynyt. Ihan niin kuin joku viisas sanoi, että ei oo tullut kirjoitettua kun ei ole mitään uutta sanottavaa!

Iltahuuto menossa. :( Ei kivaa kuunneltavaa. Neiti huutaa usean tunnin ajan, torkkuu, roikkuu tississä ja taas huutaa, sontii, piereskelee, välillä hymyilee ja taas sama ketju alusta. Eilenkin taisi olla yli puolen yön ennen kuin rauhoittui. Siksi olen siis vielä hereillä. Neiti valvottaa illat ja T sitten aamut. Ihme että ajatus juoksee joten kuten. Vai juokseeko sittenkään, epäilenpä...?

Hauskoja vapaa hetkiä elokuviin yms. menijöille. Ja Yniskö se oli reissuun menossa? No hauskaa matkaa joka tapauksessa, oli se sitten Ynis tai joku muu. Ei tällaiselta dementikolta voi vissiinkään vaatia nimimuistamista, eihän? Meikäläisen itsenäiset reissut yksikseen taitaa rajoittua nykyisellään lähikauppaan, jonne voi mennä tukka silmillä ja harjaamattakin... Kotiäiti-look, tod. hehkeä...

Tuuliinan ja monen muunkin kuulumisia oli hauska lukea. Onnea vaan Tuuliinallekin h-hetkeen!

T:llä on menossa koira-kausi. Aina kun telkkarissa näkyy koira, alkaa heti hokea " vuhvuh" ja sanoo " otto" (=meidän koiran nimi). Paitsi että koira-kategoriaan kuuluu monta muutakin eläintä, tänään yritti osoitella telkkarimainoksen oravaa ja hokea " vuhvuh" ... Mutta en osannut kyllä sanoa, miten oravat ääntää, joten tyydyin sanomaan vaan että orava.

Ja mitä muuta kaikkea T kerkeääkään nykyisellään tekemään, kun huomaa, että syötän Neitiä. Toissa päivänä syötti paketillisen näkkäriä koirille ja koirat oli mielissään. Keittiön lattia oli täynnä muruja, lisää työtä mammalle. Eilen osansa saivat akvaariokalat. Yksi kalaparka oli uinut T:n hyppysiin ja oli päätynyt lattialle, siinäpä sitten kalastaja ihaili saalistaan. Kala-parka, onneksi kerkisin vielä pelastaa. Näkyi olevan fisu vielä tänään hengissä. jospa se osaa varoa tästä edes pieniä, vikkeliä näppejä... Taisipa tuossa jonain iltana sotkea eteisen matonkin, kun ilman vaippaa juoksenteli. Tuli sitten vaan ilmoittamaan, että " kakka" . Voivoi.

Ja huuto jatkuu. Iskällä sylittely vuoro. Saapa nähdä millainen liskojen yö on taas tästäkin tulossa. Kastajaiset olisi sunnuntaina, siksi olen yrittänyt siivota ja järjestellä paikkoja. Onneksi nekin on kohta ohi. Pääsee takaisin normaaliin päiväjärjestykseen.

Hyv Yötä.

Mimmu

Ai niin, pakko mainita vielä. Mies istuu muuten kuulosuojaimet korvilla ja pitelee huutavaa Neitiä sylissä. On muuten melko koomisen näköistä... ;D

Vierailija
26/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin rauhallista, kun mies on töissä, lapset nukahtaneet ja tiskikone hurisee unettavastiii---haukotus---**

Ayap: Luulen, että jos sattuisin pääsemään elokuviin (180 km pitäisi matkustaa, jos ei haluaisi katsoa elokuvaa yläasteen auditoriossa...jossa me emme muuten ole vielä koskaan käyneet- saattaisi olla ihan hyväkin paikka)..niin.. jatkaakseni siis...minuunkin voisi osua FC Venus tällä hetkellä. Kepeä ja romanttinen, mukava (näin luulisin..?). Toivottavasti ilta oli mukava.

En ole, Piletti nähnyt enkä kuullut kyseisestä Nyt-liitteen jutusta. Itse en ole Hesaria aikoihin avannut. On taidettu vaieta kuoliaaksi koko juttu. Hmmm...vai siitäkö sai Lapin Kansan toimittaja idean ensi viikon juttuunsa, jota kävi tänään muutaman sesonkityöläisen kimppakämpässä tekemässä (etsin hänelle jututettavat etukäteen).

Nyt täytyy kertoa.. TYönantajani järjestää toukokuussa avainhenkilöille viikon matkan New Yorkiin. Menemme haistelemaan uusia tuulia..... :)))))

Ankkis, tsemppiä haastatteluun!! Voi kun ovat jänniä paikkoja. Uskon..ei kun tiedän, että se menee hyvin :)

Voi, miten mukavaa, kun vanhat parratkin ;)) ovat käyneet kylässä. Jatkakaa samaa linjaa älkäkää häipykö muihin medioihin Tuuliina, adalmiina ja kumppanit!

*haukotus* taasen, kauniita unia!´´´

SaaMa

Vierailija
27/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu oli tosiaan kaikkee muuta kuin hyväksi " teille" .Tai tietty jos halutaan bilettäviä hölmöjä sinne asiakkaiksi ja työntekijöiksi lisää :(

Jos haluat, lähetän sen vaikka sulle postissa! Jos et nimittäin saa saalistettua sitä ite... Oli viime viikon perjantain NYT-liitteessä...

Mulla on ko. lehti tallessa nyt. Ilmoita jos et tartte.

Kerppu

Vierailija
28/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niiden jutussa esiintyneiden hölmöjen lisäksi. en tietenkään usko että niitä olis siellä muita...