Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain taas pariin otteeseen kuulla rumuudestani

Vierailija
04.11.2015 |

Kun olin viikonloppuna juhlimassa. Mietin siinä itsekseni, että vietänköhän koskaan sellaista iltaa, jolloin kukaan ei kommentoi ulkonäköäni negatiivisesti? Saan usein kuulla myös läski-kommentteja, vaikka olen normaalipainoinen.

Tämä on jännää siinä mielessä, kun täällä käytävissä keskusteluissa on useitakin ihmisiä, jotka eivät voi uskoa tällaista käyvän. Kyllä vaan. No putosinpahan taas pilvilinnoistani, kun olin meikattuna pitkästä aikaa ja luulin näyttäväni normaalilta/tavalliselta (en tietenkään kauniilta) :)

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kukaan rupee esim ksupas tai kirjastoa kenenkää ulkonäköä parjaamaan. Lapsetkin osaavat olla hienotunteisia eivätkä välttämättä ääneen ihmettele kenenkään ulkonäköä. Tarvii kyllä olla oikeasti esim joku paha vamma yms ulkonäössä että edes lapset huutelisivat yleisillä paikoilla kenestäkään mitään eikä silloinkaan. Ihmiset normaalisti ehkä vain

eivät kmmentoi ääneen . En ymmärrä tuota vuodatustasi. Joko liioittelet tai kertakaikkiaan kuvittelet tai narraat. Oli miten oli en täysin usko juttuasi. On minullekin joskus nuorena ollut ulkonäköpaineita. Mutta eipä rumuudestani yleisillä paikoilla huomauteltu. Hullujas puhut!!!!

Oletko sitä mieltä, että jos sinä et ole tapauksia nähnyt tai kuullut, niitä ei voi olla olemassa?

Itse olen kuullut kaupoissa, kirjastoissa, pankeissa, kahviloissa yms. jonkun ihmisen sanovan hänelle tuntematonta ihmistä  rumaksi ihan noin vain, ohi kulkiessaan. 

Vierailija
82/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu olevan nykyään mahdollista..hui millaisia tökeröitä ihmisiä onkaan olemassa. Ei muisteta, että toisesta voi tosiaan tuntua pahalta jokin puolihuolimattomasti heitetty kommentti.

Itse en (onneksi) ole juuri joutunut moista kokemaan, mutta säälin ihmisiä jotka joutuvat. Se on väärin.

Olen itse hyvännäköinen ihminen (tiedän tämän, ei ole vain oma arvioni) mutta on minullekin tultu nauramaan nenästäni. Ehkä oli kyseisen henkilön mielestä liian suuri, koska katsoi asiakseen kommentoida. Keskusteli meni siis suunnilleen näin: minä:Hei. Hän:Hahaha, mikä nenä. Minä:?. Hämmästyin tuolloin niin että "ohitin" tilanteen täysin. Voin siis uskoa, että on olemassa ihmisiä jotka kommentoivat ilkeästi. Valitettavasti.

Tästä ei ehkä ole apua teille jotka koette olevanne oikeasti rumia, mutta jokaisessa on jotain kaunista. Teille EI ole hyväksyttävää puhua rumasti tai loukata. Se kertoo vain ilkkujan omasta pienuudesta, ei ole viisautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkkanokka sopii, jos on pieni pää.

Vierailija
84/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkoititko viestisi minulle (olen tuo nenä-stoorin kertoja), mutta nenäni ei ole oikeasti kovinkaan iso (ei edes pieneen päähäni verrattuna ;)). Tarkoitin esimerkilläni lähinnä sitä, että ihmiset ovat erikoisia siinä, kuinka kokevat oikeudekseen tuoda julki kaikki mielipiteensä välittämättä siitä, miltä ne voivat toisista tuntua. Jokin suodatin puheista tuntuu välillä puuttuvan..

Vierailija
85/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se olikaan tällä palstalla, joka kirjoitti täyttä huuhaata ja syytti muita itsensä kiusaamisesta. Jotain tuttua tässä aloituksessa?

Vierailija
86/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä169 kirjoitti:

No mutta lihavuushan on oma valinta. Jos olet timmissä kunnossa, niin lähes kaikki miehet haluavat nussia sinua, vaikka et missi kasvoiltasi olisikaaan. 

Täähän se on joka naisen unelma ja elämän ainoa päämäärä.

Vierailija
87/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta melkein jopa tuntuu siltä, että nää jotka sanovat etteivät usko ja että olet vainoharhainen ja kuullut väärin ovat juuri olleet niitä jotka näitä kommentteja ovat laukoneet. Uskon vahvasti tähän! Olisi kiva kuulla että joku tunnustaisi. Tosin tällä palstalla ei ehkä ne nuoret ja keski-ikäiset miehet niin vietä aikaa. Mutta koska haukkujissa on melkein yhtä paljon naisiakin,(siis niitä jotka sanovat kommentin ohikulkevasta kävelijästä tms kuuluvasti tai luullen ettei tämä kuule).

Näin se muuten menee. Just näin. Tuota haukkumista tai arvostelua nimittäin kyllä tapahtuu paljon, ei ole ollenkaan harvinaista. Harvinaista on se jos ei oo koskaan oikeasti sellaista kuullut edes sivusta.

Vierailija
88/88 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan se joka en ole koskaan kuullut kenenkään esim kaupas ym julkises paikas sanovan vieraalle ihmiselle tätä rumaksi tai muuta negatiivistä toisen ulkonäöstä. Humalaisten ja kakaroiden ihmettelyä joskus kuulee. Mutta en normaalin aikuisen tosiaan ole koskaan kuullut haukkuvan ketään rumasti.

Ei fiksu normaalia ihminen käyttäydy niin sopimattomasti. Ei ei. Täytyy olla päässä vikaa ihmisellä itsellään joka arvostelee toisen ulkonäköä. Niin se on!!!!