Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain taas pariin otteeseen kuulla rumuudestani

Vierailija
04.11.2015 |

Kun olin viikonloppuna juhlimassa. Mietin siinä itsekseni, että vietänköhän koskaan sellaista iltaa, jolloin kukaan ei kommentoi ulkonäköäni negatiivisesti? Saan usein kuulla myös läski-kommentteja, vaikka olen normaalipainoinen.

Tämä on jännää siinä mielessä, kun täällä käytävissä keskusteluissa on useitakin ihmisiä, jotka eivät voi uskoa tällaista käyvän. Kyllä vaan. No putosinpahan taas pilvilinnoistani, kun olin meikattuna pitkästä aikaa ja luulin näyttäväni normaalilta/tavalliselta (en tietenkään kauniilta) :)

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene ap stailattavaksi. Maksaa jonkin verran, mutta saisit hyviä vinkkejä miten korostaa parhaita puolia ja häivyttää huonoja. Ei kannata jäädä murehtimaan läskejään ja miesmäistä olemusta (joka ei välttämättä edes ole miesmäinen).

Kaikissa on jotain kaunista :)

Ap ei ole kirjoittanut olevansa miesmäinen. Mut nyt sekoitetaan tähän toiseen, vaikka olen allekirjoittanut viestini. Stailaus olisi hyvä idea, mutta ei ole varaa. Ja osaan kyllä mielestäni laittaa itseäni ihan ok:sti, olen laihduttanut jne. mutta ei noi asiat riitä selvästikään. Olen samaa mieltä, että kaikissa on jotain kaunista - itsessäni en sitä pysty näkemään kaikkien kommenttien jälkeen, eikä ilmeisesti kukaan muukaan (haukkuja 100, kehuja 0).

-ap

Vierailija
42/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kommentteja myös sanotaan sillon kun ihminen on juuri ohittanut sanojan, ikään kuin halutaan porukalla naureskella ja ehkä jopa niin kuuluvasti että se toinen kuulee. Mulla on todella hyvä kuulo muuten. Siis parempi kuin tavallisesti ihmisillä on, se on ollut jo lapsena. Mutta kyllä niitä kommentteja on siis sanottu tahallisenkin kuuluvalla äänellä. Myös naiset ovat sanoneet, jollei nyt sanaa "ruma", niin vastaavasti esim"näitkö minkänäkönen,hahah".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen piireissä pyöritte? 

Ei tarvitse "pyöriä missään piireissä", kun ilkeitä kommentteja kuulee ihan vaan kadulla kulkiessa.

Oletko ihan aidosti sitä mieltä, ettei saa kaupassa tai kirjastossakaan koskaan käydä, koska silloin "pyörii piireissä, joissa haukutaan rumaksi"?

Vierailija
44/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kukaan rupee esim ksupas tai kirjastoa kenenkää ulkonäköä parjaamaan. Lapsetkin osaavat olla hienotunteisia eivätkä välttämättä ääneen ihmettele kenenkään ulkonäköä. Tarvii kyllä olla oikeasti esim joku paha vamma yms ulkonäössä että edes lapset huutelisivat yleisillä paikoilla kenestäkään mitään eikä silloinkaan. Ihmiset normaalisti ehkä vain

eivät kmmentoi ääneen . En ymmärrä tuota vuodatustasi. Joko liioittelet tai kertakaikkiaan kuvittelet tai narraat. Oli miten oli en täysin usko juttuasi. On minullekin joskus nuorena ollut ulkonäköpaineita. Mutta eipä rumuudestani yleisillä paikoilla huomauteltu. Hullujas puhut!!!!

Vierailija
45/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta melkein jopa tuntuu siltä, että nää jotka sanovat etteivät usko ja että olet vainoharhainen ja kuullut väärin ovat juuri olleet niitä jotka näitä kommentteja ovat laukoneet. Uskon vahvasti tähän! Olisi kiva kuulla että joku tunnustaisi. Tosin tällä palstalla ei ehkä ne nuoret ja keski-ikäiset miehet niin vietä aikaa. Mutta koska haukkujissa on melkein yhtä paljon naisiakin,(siis niitä jotka sanovat kommentin ohikulkevasta kävelijästä tms kuuluvasti tai luullen ettei tämä kuule).

Vierailija
46/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse "pyöriä missään piireissä", kun ilkeitä kommentteja kuulee ihan vaan kadulla kulkiessa.

Oletko ihan aidosti sitä mieltä, ettei saa kaupassa tai kirjastossakaan koskaan käydä, koska silloin "pyörii piireissä, joissa haukutaan rumaksi"?

Oletko sinä se kirjoittaja, joka käski toisen tukehtua paskaansa ja haukkui pahaksi ihmiseksi?

Tuli vain mieleen, että jos olet aina noin hyökkäävän agressiivinen, ei ole ihme, että ihmiset ehkä katsovat vähän kieroon.

Vierailija
47/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö noin kommentoivat vai naiset? Täysin käsittämätön tilanne. Ehkä kommentoijat ovat henkisesti sairaita?

Olen todella pahoillani, että sinua kohtaan käyttäydytään noin.

Käyn hyvin harvoin ulkona, mutta en ole koskaan kuullut mistään tuollaisesta.

Harvemmin naisilta tuollaista kuulee. Siis tietty naisetkin puhuvat pahaa, mutta yleensä selän takana. Miehet on kovia ilkeilemään suoraan, ilmeisesti kovasti suututtaa, kun nainen ei täytä olemassa olon tarkoitustaan (eli ole kaunis ja pantava).

-Ap

niitä harmittaa, että eivät pysty iskemään sua vaikka omasta mielestään sun pitäis kaatua hetu, jos jiku vaan suvaitsee iskeä. samaa kuulee moni tosi kaunus nainen antamiensa pakkien jälkeen sun kohdalla ne ennakoi asian, jos ilmeestä näkee, että et ole iskettövissä

Vierailija
48/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se kirjoittaja, joka käski toisen tukehtua paskaansa ja haukkui pahaksi ihmiseksi?

Tuli vain mieleen, että jos olet aina noin hyökkäävän agressiivinen, ei ole ihme, että ihmiset ehkä katsovat vähän kieroon.

ei ole minä. No mitenköhän mun mielipiteet näkyy mun pään läpi kun kävelen ulkona. Olisikohan pikkuinen niin kuitenkin että tämänhetkinen aggressioni on seurausta noiden kommenttien kelailusta ja tämän keskustelun aiheuttamasta turhaumasta. Sä taidat olla se haukkuja? Sä yrität provota vaan.

Vierailija
49/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, 50 mainitsi täysin mahdollisen tilanteen. Torjunta herättää pienisieluisissa katkeruutta.

Minä en sekaantunut varattuihin työkavereihin, joten olin lesbo. Mielestäni kommentti oli todella loukkaava. Kyse oli moraalista eikä seksuaalisesta suuntautuneisuudesta.

Vierailija
50/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

49: Tosi kiva kommentti, joo. Pakko kompata numeroa 48 sinun jälkeesi. Sinä ainakin olet kiusaaja. Millainen ihminen oikein tulee sanomaan tuollaista toiselle? Minä kyllä voin ymmärtää, että jos vuosikausia haukutaan, niin saattaa olla tarve sanoa edes kerran kipakastikin ANONYYMIpalstalla.

Et näytä tosiaan tajuavan, että ihminen voi seisoa ihan vaan omissa oloissaan odottamassa bussia, puhumatta muille, näyttämättä ilkeältä, kun joku tulee siihen aivan yllättäen sanomaan esim. "pidän vaaleahiuksisista naisista, mutta hahah, sinusta en voisi koskaan pitää".

Nr. 46 oli ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun.

Vierailija
51/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ihminen voi olla siinä pisteessä elämässään että on todella ahdistunut ja jos tuollaisia kommentteja/naureskeluja tarpeeksi kohtaa niin voi olla joku kerta se viimeinen. Mä en ainakaan enää aio kontrolloida itseäni näissä tilanteissa. Mä olen jo saanut tarpeekseni. Itse asiassa mä tunnen jopa suurta nautintoa kun mietin miten aasin selkä katkeaa ja veri lentää.

Vierailija
52/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vähän tuntuu että sä luet tätä nyt. Mun kanssa ei ois kannattanu alkaa pelleilemään. Sä et tajua mihin sä ryhdyit, mä oon jo istunut linnassa ja mulla ei ole rajoja sen suhteen mitä mä teen kun mua tarpeeksi suututetaan. Tää menee yliopistokiusaajille!

Kun mä vaan yritin pitää matalaa profiilia ja mennä eteenpäin mutta kun te ette antanut mahista.

Vierailija
53/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49: Tosi kiva kommentti, joo. Pakko kompata numeroa 48 sinun jälkeesi. Sinä ainakin olet kiusaaja. Millainen ihminen oikein tulee sanomaan tuollaista toiselle? Minä kyllä voin ymmärtää, että jos vuosikausia haukutaan, niin saattaa olla tarve sanoa edes kerran kipakastikin ANONYYMIpalstalla.

Et näytä tosiaan tajuavan, että ihminen voi seisoa ihan vaan omissa oloissaan odottamassa bussia, puhumatta muille, näyttämättä ilkeältä, kun joku tulee siihen aivan yllättäen sanomaan esim. "pidän vaaleahiuksisista naisista, mutta hahah, sinusta en voisi koskaan pitää".

Nr. 46 oli ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun.

En ole kiusaaja, en sinne päinkään. En myöskään osaa kuvitella tilannetta, että keskellä kirkasta päivää tuntematon heittää siinä bussipysäkillä seisoskellessa, että "hehheh ootpa ruma".

Kai mä sitten elelen jossain omassa kuplassani kun en ole ikinä joutunut todistamaan moista ja musta on käsittämätöntä, että tuollaisia idioottikommenttien laukojia voi edes olla olemassa.

Vierailija
54/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kehtaavat sanoa jollekin jotakin ikävää toisen ulkonäöstä eivät ole murehtimisen arvoisia ihmisiä. Toki se tuntuu pahalta, kun joku sanoo rumaksi tai läskiksi ilman että sitä edes häneltä kysytään. Uskoisin kuitenkin, että sinulla on kavereita ja muita ihmisiä ympärilläsi, jotka eivät näe sinua rumana ja pitävät sinusta sellaisena kuin olet, ja se on tärkeintä.

Vierailija
55/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, miehet jne.. Alkoihan se mielisairas yleistys taas. Ehkä sinun pitäisi kertoa niille haukkujille kuinka tunnet, me tuskin voimme asialle mitään. Minulla kun ei ole tapana haukkua ihmisiä, varsinkaan ulkonäköä. Kuulun toki tähän te, miehet ryhmään joita haluatte kovasti leimata, syyttömien ihmisten haukkuminen ja leimaaminen on myös aika rasittavaa, jos on ulkonäön arvostelukin.

Vierailija
56/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän huono itsetunto täytyy ihmisparalla olla jos ei näe että pahasti viiraa päässä ihmisellä,  joka haukkuu toisen ihmisen ulkonäköä, oli sitten humalassa tai  selvinpäin.

Oikeasti haluaisin nähdä niin ruman ihmisen että voisin sanoa että onpa ruma ihminen, ikinä en ole nähnyt, joskus ihmisiä,jotka näyttävät rumalta, mutta heillä on ollut naama poikkeuksetta norsunvitulla.

Vierailija
57/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aina katsojan silmässä, mutta jos olet edes normivartaloinen tavis niin luulisi että vientiä olisi . Tai sitten olet etsinyt vain vääristä paikoista ! Tykitä tinderiin vain niinkuin kaikki muutkin ja toivo parasta.  DEUCE 

Vierailija
58/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävän huono itsetunto täytyy ihmisparalla olla jos ei näe että pahasti viiraa päässä ihmisellä,  joka haukkuu toisen ihmisen ulkonäköä, oli sitten humalassa tai  selvinpäin.

Oikeasti haluaisin nähdä niin ruman ihmisen että voisin sanoa että onpa ruma ihminen, ikinä en ole nähnyt, joskus ihmisiä,jotka näyttävät rumalta, mutta heillä on ollut naama poikkeuksetta norsunvitulla.

Jospa se naama on peruslukemilla sellainen? Niin antaako se syyn haukkua?

Vierailija
59/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millonkohan tää paska loppuu?Että vois elää normaalia elämää ilman tätä? Millon mä saan ihmisarvoisen elämän? Saanko mä rauhaa koskaan? Jos mä ees saisin olla vaan ihan rauhassa ja hoitaa duunit ja opinnot ja kaiken ilman mitään ylimäärästä kontaktia niin se riittäs mulle. Mutta ei ole ihmisarvosta elämää ettei saa rauhaa, vaan joutuu taisteleen ja kokeen jatkuvaa tuskaa tällaisten asioiden takia. Ei tää ole elämää! Mä en vaan jaksa.Siis te ootte tuhonnut mun elimistön, ettekö te ymmärrä?

Vierailija
60/88 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itse asiassa naama useimmiten "norsunvitulla". Oikeasti se on peruslukemilla, mutta näyttää muille siltä, että murjotan. Kunpa ihmiset tajuaisivat joskus, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää.

-ap