Saako naisen ulkomuotoa kehua

Vierailija

Olen hieman epätietoinen mies. Puhun nyt puolitutusta naisesta. Jos nainen on käynyt kampaajalla tai hankkinut uuden leningin tai silmälasit tai kaunista ripsiväriä on mielestäni aivan OK huomioida tämä ja hieman kehua. Mutta jos nainen on laittautunut rintoja korostavasti tai jumpannut itselleen oikein näyttävät pakarat, niin voiko aivan vilpittömästi todeta että onpa sinulla nätit tissit tai jestas miten makea perse? Vai pitääkö vain olla niinkuin ei huomaisikaan? Missä asioissa menee raja? Pyydän asiallisia kommentteja.

Kommentit (14)

Vierailija

sano että sä näytät hyvältä, seksikkäältä, kauniilta jne. Mä pidän eniten seksikkäästä.riippuu millanen nainen ja teidän välit on. Hyvältä on aina turvallinen sanavalinta.

Vierailija

Omille hyville naistutuille voi ihan suoraan töräyttää, en kuitenkaan puolitutuille menisi persettä kehumaan, voi tulla vaivaannuttavaa.

Vierailija

Mielestäni ei kannata oikeastaan kommentoida kenenkään ulkonäköä. Minusta olisi ainakin vaivaannuttavaa, jos joku katsoisi asiakseen sanoa koko ajan jotain mun vaatteista tai silmäripsistä tai kynsistä. Kiva jos miellyttää, mutta en ole niin turhamainen että haluaisin kuulla jatkuvaa kommenttia, varsinkaan joltain puolituttavalta. 

Tietysti on kohteliasta joskus sanoa, että näytätpä tänään iloiselta tai sopiipa sulle toi punainen väri, mutta yksityiskohtien ruotiminen on vähän liian henkilökohtaista. Ja missään nimessä et sano mitään kenenkään rinnoista tai pakaroista, sellainen on jo häirintää.

Vierailija

no mä tykkään jos sanotaan suoraan, Kaikesta voi sanoa mulle suoraan, siis ihan kaikesta. mutta mä en edusta kuin itseäni, joten älä mene kaikille töksäyttelemään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

no mä tykkään jos sanotaan suoraan, Kaikesta voi sanoa mulle suoraan, siis ihan kaikesta. mutta mä en edusta kuin itseäni, joten älä mene kaikille töksäyttelemään.

Juu, niin nuo minunkin naistutut tuntuu tykkäävän suorasta puheesta, ei kaikki vedä joka asiasta herneitä nenään ja ole niin herkkähipiäisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niin nuo minunkin naistutut tuntuu tykkäävän suorasta puheesta, ei kaikki vedä joka asiasta herneitä nenään ja ole niin herkkähipiäisiä.

Jotain wt-pubiruusuja jotka ei osaa edes toivoa käytöstapoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain wt-pubiruusuja jotka ei osaa edes toivoa käytöstapoja.

Höpö, höpö.Mukavia naisia jotka myös puhuu suoraan, huumorikin on joskus hyvin poliittisesti epäkorrektia. Onneksi eivät ole seipään nielleitä tosikoita.

Vierailija

Se on kohteliasta, jos huomiot esim. uuden kampauksen tai mekon ja sanot vaikka, että sopiipa hyvin sulle. Tisseihin ja perseeseen kohdistuvat sekä selvästi seksuaaliset kommentit ovat lähinnä vaivaannuttavia, ellei kyseessä ole oma mies. Nainen arvostaa sitä, että mies huomaa kehua vaikka meikkiä, eikä tuijota vaan tissivakoa.

Vierailija

Omalla vastuulla kommentoit ja pelisilmää pitää olla aina. Kyllä ainakin minun huumorintajuni ja itsetuntoni kestää melkein mitä vain kommentteja, mutta samoin ei tietenkään ole läheskään kaikilla. Myös tilanne, mahdolliset kuuntelijat ja sinun omat eleet ja ilmeet ovat tärkeitä. Jos olet aidosti kehusi sanonut, niin kyllähän se mukavalta varmasti tuntuu. N39

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat