Isoisä rikkoi älypuhelimeni

Vierailija

Häntä ärsytti kun ns. roikun koko ajan puhelimessa kiinni. No ei isovanhempien luona ole mitään muutakaan tekemistä kun ei ole televisiotakaan.

Isoisä on semmoinen vanhanaikainen ihminen ja kun ruokapöydässä olin WhatsAppissa ja nauroin kaverin jutulle niin hän suuttui. Otti puhelimen pois, rikkoi sen lavuaaria vasten ja sanoi että täällä ei ruokapöydässä naureskella.

Joo ymmärrän että hän on elänyt aikaa käpylehmät ja pettuleipä mutta tuo oli väärin. Uuden tulen saamaan jouluna jos hyvä tuuri käy. Olen 17v.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Opitpahan olemaan.

Minulle isoäitini opetti, että ruokapöydässä ei lueta lehtiä vaan keskitytään syömiseen. Pöydässä ei kurkotella minkään perään vaan pyydetään muita ojentamaan jossei itse yletytä. Voita otetaan voiveitseen vain sen verran kun sitä leivälle sivellään. Ruuasta kiitetään pöydästä lähtiessä.

Vierailija

Kerropa isoisälle, että se oli tästä poikki, että jos hän ei kunnioita sinun tavaroitasi tuon vertaa, niin saa sinun puolestasi olla näkemättä lapsenlastaan tästä lähtien, ellei välittömästi hanki rikkomaansa puhelinta tilalle. Yksinäisyys on vanhuksille isoin peikko ja se todennäköisesti tehoaa.

Vierailija

Ihan oikein. Uskon, että käytöksesi ärsyttää muita. Ei puhelin voi olla koko elämä. Opettele nauttimaan isovanhempien seurasta niin kauan kun he elämässäsi ovat..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uuden tulen saamaan jouluna jos hyvä tuuri käy.

Toivottavasti ei käy. Teille teinikseille tekee hyvää olla kokoajan roikkumatta FB:ssa, Instassa, Snapchatissa, WhatsAppissa ja mitä näitä nyt on. Ei se maailma siihen kaadu ettei pääse postaamaan selfieitä koko ajan ja hihittelemään typeryyksille WA:ssa.

Vierailija

Mun isoisä on 94 vuotta ja käyttää sujuvasti läppäriä ja tablettia, mutta ei koskaan silloin kun ollaan ruokapöydässä tai ollaan koolla niin, että oletus on että ihmiset keskustelevat keskenään. Varmasti tekisi samalla tavalla! Fiksu isoisä sulla!

Vierailija

Mitä ihmeen ääliöitä täällä on, jos olette sitä mieltä että isoisä toimi oikein? Hei haloo, ei toisten omaisuutta mennä rikkomaan vaikka käyttäytyisikin huonosti.

Vierailija

No opettele käytöstavat. Puhelinta ei kaiveta esiin ruokapöydässä, varsinkaan jos isovanhemmat ovat läsnä! Pärjäät kyllä ruokailun ajan ilman sitä puhelintasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ääliöitä täällä on, jos olette sitä mieltä että isoisä toimi oikein? Hei haloo, ei toisten omaisuutta mennä rikkomaan vaikka käyttäytyisikin huonosti.

Silloin kun kyseessä on käytöstavattomat teinit niin saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että wt-ääliöitä. 

Tosin aloituskin on provo? Tuosta voi tehdä rikosilmoituksen eikä 17 v suhtaudu noin kevyesti siihen, että kallis puhelin hajoitetaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kyseessä on käytöstavattomat teinit niin saa.

Silloinkin, kun appi (tai anoppi) rikkoisi oman kullannuppusi kalliin puhelimen?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat