Poliisinkuulustelu
olen siis menossa poliisinkuulusteluun lähiaikoina. Tiedän mistä asia koskee ja vähän jännittää.
Ajatellin että jos jollain olisi omia kokemuksia tästä. Syy tähän on se että tutustuin ihmiseen ja käytin toista nimeä eli onko jollain tietoa mitä tästä seuraa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olen varma ku sanoi nimen ja menin googleen kattomaan ja ihan poliisiasemalle menen
Kalasteliko tietoja jo puhelimessa?
Koitin mutta sano että haluaa keskustella asioista kasvotusten eikä puhelimessa
Ei nyt sotketa identiteettivarkautta keksittynä henkilönä esiintymiseen.
Lakimuutoksen jälkeenkin saa Maija Meikäläinen, 22, väittää kenelle tahansa siviilille ilman rahallisia hyötymisaikeita olevansa Teija Teikäläinen, 18, eikä siitä seuraa mitään. PAITSI jos Maija tosiaan tuntee jonkun Teija Teikäläisen, 18, ja tarkoituksella on olevinaan juuri tämä tietty Teija. Silloin kyseessä on identiteettivarkaus, muuten ei.
No ei tuollaisesta kukaan kuulusteluihin joudu.
Juttu on provo tai sit sua on kusetettu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Koitin mutta sano että haluaa keskustella asioista kasvotusten eikä puhelimessa
Tarkoitin yrittikö poliisi kalastella tietoja sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin yhteen henkilöön kenenen kaverini oli joskus tuntenu ja sanoi että on varovainen koska hänellä on rikollista taustaa. Joten päätin etten kerro omaa nimeäni ettei tule mitään ongelmia. Tutustuin häneen sitten paremmin ja ei tuntunut yhtään kauhealta henkilöltä. Annoin puhelin numeron ja sitä kautta sitten huomannut oikean nimen.
Ja sitten huomattavasti ilmoittanut poliisille. En yhtään tiedä onko hän sitten paisutellut asiaa että joudun siitä kuulusteluun
Kun sinut kutsuttiin kuultavaksi, niin kertoiko poliisi puhelimessa että sinua kuullaan nimenomaan liittyen antamaasi väärään nimeen? Vai voiko olla kyse, että sinua kuullaan muuten liittyen tähän henkilöön, jolla on mahd. rikollista taustaa?
Sano et "saatat tietää mitä asia koskee"
Otsikon perusteella luulin sinun menevä kuulustelemaan poliisia:))))
Ootko varma että soittaja oli poliisi. Ehkä olikin se rosvotyyppi. Sanoi että "halutaan kuulustella sinua, tule yksin illalla klo 20 hautausmaan länsinurkkaan, siihen avoimen montun viereen. Kuulustelemme sinua siinä. Ota paljon käteistä mukaan varmuuden vuoksi."
Olen varma ku sanoi nimen ja menin googleen kattomaan ja ihan poliisiasemalle menen