Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

krooninen väsymysoireyhtymä

Vierailija

Nykyaikana on monia uusia sairauksia, joista ei ennen vanhaan ollut  tietoakaan.

Yksi hyvä esimerkki on krooninen väsymysoireyhtymä. Miksi ei voi suoraan myöntää, että on masetunut?

Kommentit (11)

Vierailija

Tai että miksi ei voi myöntää että elämän tavat on mitä on ja siihen menee aikaa ennen kuin vitamiinitaso ja suolisto on kunnossa.

Vierailija

Siksi että sillä ei ole mitään masennuksen kanssa tekemistä. Ja väsymykselläkin vain vähän, vaikka se yksi oire (voimattomuus, paha uupumus) onkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siksi että sillä ei ole mitään masennuksen kanssa tekemistä. Ja väsymykselläkin vain vähän, vaikka se yksi oire (voimattomuus, paha uupumus) onkin.

Voimattomuus ja uupumus ovat ylikunnon merkkejä, että onkohan sitä tullut treenattua vähän liikaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on monia uusia sairauksia, joista ei ennen vanhaan ollut  tietoakaan.

Yksi hyvä esimerkki on krooninen väsymysoireyhtymä. Miksi ei voi suoraan myöntää, että on masetunut?

Onko aids mielestäsi myös hyvä esimerkki?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aids mielestäsi myös hyvä esimerkki?

Vertaat nyt oikeaan tautiin. Appelsiineja ja omenoita ei voi vertailla.

Vierailija

Mulla on CFS eli krooninen väsymysoireyhtymä.

Ei se ole masennusta vaikka masentuuhan sitä väkisinkin kun hampaat irvessä yrittää selvitä arjesta ja elämästä. Mulle tuon on aiheuttanut yli 30v unettomuus; kroonistunut väsymys ja uupumus ei palaudu enää millään eikä voi nukkua vaikka kuinka väsyttäisi. Se vähä mitä saan nukuttua pätkinä ei palauta elimistöä/aivoja ollenkaan, tämä on tutkittu sairaalassa muutamaan kertaan. Tähän sitten muutama muu vaiva lisäksi niin oravanpyörä on valmis. Lääkitys on mutta se vain helpottaa pahimpia päiväsumuja, ei poista väsymystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on CFS eli krooninen väsymysoireyhtymä.

Ei se ole masennusta vaikka masentuuhan sitä väkisinkin kun hampaat irvessä yrittää selvitä arjesta ja elämästä. Mulle tuon on aiheuttanut yli 30v unettomuus; kroonistunut väsymys ja uupumus ei palaudu enää millään eikä voi nukkua vaikka kuinka väsyttäisi. Se vähä mitä saan nukuttua pätkinä ei palauta elimistöä/aivoja ollenkaan, tämä on tutkittu sairaalassa muutamaan kertaan. Tähän sitten muutama muu vaiva lisäksi niin oravanpyörä on valmis. Lääkitys on mutta se vain helpottaa pahimpia päiväsumuja, ei poista väsymystä.

Kiva kun olet saanut kirjainyhdistelmän laiskuudellesi. Miten meni niinkuin omasta mielestä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat