Ailahteleva mies

Vierailija

Jumankauta että alkaa mennä hermot tohon äijään, jolla on selvästikin alkanut murrosikä tässä kolmenkympin korvilla.

Aamulla se oli ihan hyväntuulinen, juteltiin ja naureskeltiin ja pari tuntia myöhemmin ihan varoittamatta se vaan menee sohvalle makaamaan kädet puuskassa ja vastaa mun höpinöihin vaan "jaa" tai ei mitään. Ja äsken menin tökkimään kepillä jäätä eli menin rapsuttelemaan sen päätä kun se istui koneella ja chattasi kavereilleen ja se tuhahti että "älä jaksa".

Yrittänyt tässä nyt kelata päivän tapahtumia läpi ja en keksi yhtään mitään mistä se olis voinut mulle suuttua. En jaksa.

Kommentit (9)

Vierailija

Tuttu tunne.. Mies pitänyt jo pari päivää mykkäkoulua, eikä kerro mitään syytä. :/ Joskus sitä miettii, että vois olla helpompaa yksin.

Vierailija

Tervetuloa kerhoon. Ensin laulellaan ja laitetaan ruokaa ja kaksi minuuttia myöhemmin raivotaan ja rähistään eikä siitä tule loppua. Todellakin vois olla helpompaa yksin.

käpykakku

Kuulostaa pettäjän käytökseltä. Yrittävät käytöksellään sysätä vastuun suhteen lopettamisesta naiselle, että itellä ois helppoo lähtee uuden matkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pettäjän käytökseltä. Yrittävät käytöksellään sysätä vastuun suhteen lopettamisesta naiselle, että itellä ois helppoo lähtee uuden matkaan.

Tässä tapauksessa voin kyllä sanoa, ettei todellakaan ole siitä kyse...

Vierailija

Tilannepäivitystä: Eipä olla eilisen jälkeen puhuttu ei. Ei todellakaan kiinnosta mennä esittämään pirteää ja iloista, kun toinenkaan ei sitä tee.

Ärsyttää ettei omassa kodissaan saa olla miten haluaa. En oo viittinyt mennä olkkariin jossa mies on ja nukkuu. Joten nyt vaan makaan sängyssä ja odotan että se tulee sanomaan jotain merkiksi siitä, että tilanne on ohi.

Ap

Vierailija

Täällä yksi jonka mies on samanlainen. Ei näköjään olekaan niin harvinaista kuin olen ajatellut.

Noin meilläkin menee, että ensin on kaikki hyvin, laulelua, puuhastelua ja yhtäkkiä täydellinen sulkeutuminen. Ei vastaa, ei puhu, saattaa jurottaa useita päiviä. Ihan helvetin raskasta. 

Hormonit heittelee vai mikä näitä vaivaa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat