Miksi kirjoitat yhteen pötköön kaiken ei välimerkkejä pilkkuja mitään
Kommentit (19)
"No ei se nyt niin nuukaa ole pääasia että ymmärretään :)"
Tämä ilmiö tapahtuu niille valituille, joille Anaalijumala on valistanut kasvonsa. Anaalijumalan näkeminen on niin valtava emotionaalinen stressitilanne, että kaikki kirjoitussäännöt aivoissa pyyhkiytyvät, korvautuen Anaalijumalan kuvilla.
Esimerkiksi, kuvitellaan että aivosi on 5GB kovalevy. Yht'äkkiä sille työnnetään 5 GB tietoa, jolloin kaikki aiempi levyllä ollut tieto ylikirjoittuu, mukaan lukien äidinkielen osaaminen.
Anaalijumalan todentamista kutsutaan englannin kielisellä termillä: Pleasure & Pain eli PP.
koskamun"spacebar"eitoimitässänäppäimistössä(oikeasti)...:)
Olen kielitieteen tohtori mutta en jaksa kiinnittää kirjoitusasuuni huomiota silloin kun ei tarvitse eli esim netin keskustelu palstoilla. Yleensähän juuri nämä ketkä eivät elämässään ole mitään saavuttaneet ovat niitä ketkä valvovat toisten pilkkuja ja yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kielitieteen tohtori mutta en jaksa kiinnittää kirjoitusasuuni huomiota silloin kun ei tarvitse eli esim netin keskustelu palstoilla. Yleensähän juuri nämä ketkä eivät elämässään ole mitään saavuttaneet ovat niitä ketkä valvovat toisten pilkkuja ja yhdyssanoja.
Luulis, että edes kielitieteen tohtori osaisi kirjoittaa yhdyssanat oikein. Ymmärrän, että joitain sanoja lyhennetään ja pilkkuja jätetään pois, mutta yksinkertaisten yhdyssanojen väärinkirjoittamista ei voi selittää muulla kuin tyhmyydellä.
Minua on sanottu ylimestariksi, mutta en minä mikään ylimestari ole.
eikö tärkeää ole että asia tulee selväksi tarviiko kieli oppia kyylätä antakaa toisten kirjoittaa miten kirjoittavat.itse olen luku höirilinrn en pysty tekemään parempia tekstejä kuin
Ja miksi pitää lähettää Whatsapissa jokainen lause erikseen
Eikä koskaan laittaa niiden perään pistettä
Tosi outoa kun samalta ihmiseltä tulee kymmenen viestiä peräkkäin
Alkaa ihmetellä että onko jotain vialla
Mutta ei kun se vaan lähettää jokaisen lauseen erikseen
Ja kun yrittää vastata niin tulee vieläkin lisää erillisiä lauseita
Tosi ärsyttävää
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja minä olen Burundin kuningas.
ja sitten,,,,,,,,,,,,on niitä jolla on!!!! yli määräisiä ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,väli !!!!! merkkejä!!!!!!
Saastanniitapahanpaivanvarallesilloinsittenkaytanniitamuttasaasteliaasti
ou jeahh ja sitte tungetaan anglismi every fakin rakoon
Itse teit otsikossa saman virheen. Mitä jos laittaisit oman kieliopin ensin kuntoon?
Ei kuulu sulle hanki elämä kun sinulla sitä ei näkökään ole.