Oletteko serkkujenne kanssa tekemisissä?

Vierailija

Ymmärrän, jos haluaa olla sisarusten kanssa tekemisissä aikuisena mutta miksi serkun kanssa pitäisi olla tekemisissä "liikaa" aikuisena? Mun yksi serkku ihmettelee jos musta ei kuulu mitään pitkiin aikoihin. Onko tämä jäänne siitä kun lapsena oltiin aika paljon tekemissäLapsena leikittiin paljon yhdessä mutta nyt aikuisena ollaan niin erilaisia, että tuntuu oudolta olla usein yhteyksissä. Jos oltais ihan samanikäsiä kaveruus vois olla jollaintapaa "luontevaa" 

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen tekemisissä. Ei ole ikäsidonnaista. Mulla ei ole sisaruksia. Nään jotakuta serkuistani ehkä kolmesti kuussa. Tykkään niistä tosi paljon. Ollaan kyllä kaikki vähän samanoloisia, rock-henkisiä kaljanjuojia...

Vierailija

Olen tekemisissä. En kauhean aktiivisesti, enkä myöskään kaikkien kanssa, mutta kyllä serkkuja on kiva nähdä ja heihin on olemassa selvä side.

Vierailija

EI enää, lapsena oltiin joittenkin serkkujen kanssa paljonkin tekemisissä, ihan olivat kuin sisaruksia.

Sinänsä harmi, ettei enää nähdä, mutta  asutaan niin eri puolilla Suomea. Serkkuja on  yli 30. Ja kun tavataan, niin juttu luistaa yllättävän hyvin. Sitä se sukulaisuus teettää

Vierailija

Yksi serkkuni on yksi parhaista ystävistäni, olemme saman ikäisiä :) Suurimman osan muista serkuista kanssa olen tekemisissä suht paljon. Vain muutamaan en pidä juuri yhteyttä, johtuen lähinnä suuresta ikäerosta tai muusta erilaisuudesta. Osaa nuoremmista serkuistani olen kyllä hoitanutkin kun olivat pieniä ja nykyään kun ovat teinejä niin vieläkin olen heidän elämässään :)   

Vierailija

En ole juurikaan tekemisissä serkkujeni kanssa, häissä ja hautajaisissa tavataan. Vanhimmat serkkuni ovat viisikymppisiä, itse olen 28. Sen sijaan kolmekymppisten pikkuserkkujeni kanssa olen välillä yhteyksissä myös sukujuhlien ulkopuolella.

Vierailija

en. yks on täysylimielinen mulkku, jolle asema on noussut hattuun koska ei ees koskaan tervehdi vaikka ite oisin tervehtinyt. ei nappaa yhtään olla tekemisissä tuommosten kans.

Vierailija

Osan kanssa olen tekemisissä viikoittain, osaa en tunnistaisi jos kadulla tulisi vastaan. Serkkuja on 10 eikä yhteydenpito riipu iästä tai asuinpaikasta. Ei serkkujen kanssa pidä olla tekemisissä, mutta kiva että on serkkuja joiden kanssa on kiva olla.

Vierailija

En ole kaikkien kanssa aktiivisesti yhteydessä, mutta näkeehän heitä esim. juhlissa ja puhelimessani on kaikkien heidän numeronsa (heitä on alle 10). Yhden serkkuni kanssa olen jopa asunut aikuisena.

Vierailija

Olen. Olemme tosi pieni suku ja pidetään yhteyttä. Yksi serkuistani on todella hyvä ystäväni. Kokoonnutaan suvun perintömökille kerran kesässä ja kivaa on. Tämä porukka n. 50hlöä. Näistä tiiviimmin tekemisissä kuuden kanssa (omanoloisia ja ikäisiä). Heidän kanssa tekemisissä siis enemmän. Minulla on kyllä tosi kiva suku. Välimatkat ja jopa eri maat ovat oma haasteensa näihin isompiin tapaamisiin... 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat