Ärsyttävä moka työhaastattelussa

Vierailija

Tänään oli mulla tosiaan työhaastattelu, ihan loppusuoralla prosessissa olen. Normi diipadaapaa ja peruskysymyksiä, sitten oli pari sellaista behavioral kysymystä, mitä tekisit tässä ja tässä tilanteessa. Yhden kysymyksen kohdalla vastasin, sitten haastattelija kertoi, mikä hänen mielestään olisi ollut ideaalinen tapa ratkaista asia. No, se ideaalinen tapa oli käynyt mielessäni, mutta en sitten sanonut sitä kuitenkaan, syystä tai toisesta, en ehtinyt ikään kuin ajatella asiaa loppuun tai epäilin sitä vastausta. Uskon, että jos olisin saanut asian sanotuksi, olisin tehnyt vaikutuksen. En kehdannut sanoa sitten, että kävi tuo tapa mulla mielessä, koska se olisi kuulostanut epäaidolta. Harmittaa. :( pienestä on kiinni tämä työpaikka.

Kommentit (6)

Vierailija

Heh, no näin siinä vain kuitenkin kävi! Ei se asia niin kismittäisi ellei olisi käynyt. Joo, en tiedä mitä pointtia oli avautua asiasta av:lle, mutten tiedä mihin purkaa.

ap

Vierailija

Eipä tuo tuollainen todennäköisimmin sitä työpaikan saamista ratkaise. 

Itseäni huvittaa, kun viimeksi kun hain töitä, sain soveltuvuuskokeista ennätyshuonot pisteet. Minut kuitenkin otettiin töihin. Nähtyäni myöhemmin omat soveltuvuuskoetulokseni, ihmetellen kysyin pomolta että otitte sitten silti, ja hän sanoi ,että nuo nyt on tuommoista konsernin vaatimaa psykohömppää, ei hän tuommoisista välitä vaan ottaa sen jonka CV kertoo osaamisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos haastattelija kertoo ideaalivastauksen, ei hän ole ammattilainen työssään.

Niin, kysymys koski siis sellaista tilannetta, joka voisi tulla työssä eteen. Sitten hän kertoi, miten olisi itse lähtenyt asiaa purkamaan. En tiedä sitten, onko se jotenkin epäammattimaista? Mun mielestä periaatteessa ihan kiva että on sellainen keskusteleva sävy.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos haastattelija kertoo ideaalivastauksen, ei hän ole ammattilainen työssään.

Se oli viiden pisteen vihje: ehkä ensi kerralla onnaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat