Jos olisit työttömänä, kelpaisiko?

Kommentit (7)

Vierailija

Ihmekohkaus, jos saa tiedottavaa postia työkkäristä! Mitä väliä, kiinnostaako kaikkia kirjeen saajia? Kuinka moni työtön edes SÄÄNNÖLLISESTI tutkii työkkärin tarjoamia koulutuksia verkkosivuilta?

Vastaus kysymykseen, ei kiinnosta en usko että selkä kestää

Vierailija

No ei kyllä todellakaan kiinnostaisi, mutta en ottaisi tota mitenkään ns henkilökohtaisesti, ajattelisin vaan että valkattu joku kohderyhmä esim iän perusteella ja laitettu nyt vaan mainos sen perusteella mullekin. Kuitenkin ala jolla itse työskennellyt jo 8 vuotta on ihan täysin eri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni työtön edes SÄÄNNÖLLISESTI tutkii työkkärin tarjoamia koulutuksia verkkosivuilta?

Kyllä minä ainakin tutkin, ja myös hain koulutukseen (en päässyt).

Ja tuo mysteerikurssi kelpaisi hyvin, vaikka nimi hassu onkin. Tosin en juuri nyt ole työttömänä. Ja jos olisin niin mieluummin hakisin eräälle toiselle kurssille, joka täällä on alkamassa.

Vierailija

Varmaan alkaisin nauraa tuollaisen kirjeen saadessani sillä olen tehnyt noita hitsaushommia ennen työttömyyttä.

Tosi mystinen ala joo....

Vierailija

Varsinainen speciaalitapaus taas. Vaahtoamisesta ja pöyristymisestä päätellen tämä ex-kauppias (tjsp) on niin jumissa siinä pikku laatikossaan että tuommoinen toisen alan koulutus voisi olla vaan hyväksi jotta ajatusmaailma hieman avartuu. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat