Sydänlihastulehduksesta kärsineet!

Kokemuksiakaipaava

Millaisia oireita teillä oli, jos oli kipua niin missä se tuntui?

Minulla eilisestä asti sattunut rintaan keskelle tai hieman oikealle siitä. Kipu pahentunut välillä kun hengittänyt syvään, säteilee myös kaulaan. Sydänfilmissä ja verikokeissa käyty ja nyt odottelen lääkärille pääsyä.

Miten sydänlihastulehdus hoidettu ja miten toipuminen mennyt? Kaipaisin kokemuksia, jos omalla kohdallani on kyse siitä. Flunssa ollut päällä viikon ja eilinen kävelyreissu ei oikein ollut viisas teko...

Kommentit (9)

Vierailija

Korkea kuume 40:n kieppeillä, tuskainen hiki, haluttomuus ja totaalisen vetämätön olo, hengittäminen raskasta, itse asiassa särkyä rinnassa ei välttämättä juuri lainkaan!

Vierailija

ap: Labroissa kaikki oli viitearvojen sisällä mitä nyt otettiin, tulehdusarvo oli 1mg/l. Illalla lääkäriin... Minulla vain pahahko yskä ja nuha ollut nyt viikon ja lenkin jälkeen iski rintakipu, joka eilen meni ohi särkylääkkeillä, paineentunne rinnassa säilyi ja kipu alkoi tuntumaan jälleen aamulla. :-(

Vierailija

ap: Sain kans käsityksen netistä juttuja lukiessa, ettei viruksen aiheuttama keuhkoputkentulehdus ilmeisesti välttämättä(?) näkyisi tulehdusarvoissa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat