Muut lapsettomat: koetteko, että teita painostetaan lasten hankintaan?

Vierailija

Minkä ikäisiä olette? Kuka teitä painostaa?

Kiinnostaisi tietää etenkin, vähenee sellainen sukulaisten huomauttelu ja kommentointi itsestään vuosien kuluessa, vai pitäisikö asialle tehdä itse jotakin. :) (Ääk, konflikteja.)

Kommentit (6)

Vierailija

Olen 41v eikä ole painostettu vaikka olen elänyt kahdessa pitkässä suhteessa jo aiemmin ja ollut nykyisen aviomieheni kanssa 30-vuotiaasta lähtien. Olen toki aina tiennyt, että äitini varsinkin toivoisi lapsenlapsia, mutta toisaalta olen tiennyt jo 15-vuotiaasta lähtien, että minä en lapsia koskaan hanki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaimo painostaa. Aikoo jättää ehkäisyn pois.

Suhteenne on loppu. Kannattaa alkaa valmistautua eroon, taloudellisesti ja muuten. -ap

Vierailija

Ei nyt suoranaisesti painosteta, mutta suurta ihmettelyä aiheuttaa. Tai sanotaanko että monet miehet yhäkin ihmettelevät naista joka ei halua lapsia. Se tuntuu olevan monelle yhä lähes itsestäänselvyys. 

Vierailija

Nyt kun avovaimo lähti kesäkuussa, niin melkein ainoa hyvä puoli siinä on, että kukaan ei kysele, koska meinataan tehdä lapsia.

SIRU82

Ei painosta, mutta todella moni tuttava utelee muka hienovaraisesti. Pahinta epäsuoraa painostusta on kuitenkin se, että olen viimeinen nainen ystäväpiirissäni ja työpaikallani, jolla ei ole lapsia tai raskausmahaa. Olen 32-vuotias ja naimisissa 3 vuotta ollut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat